Gå til innhold

Hvor mange gaver får ungene?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Når jeg leser andre innlegg får jeg følelsen av at det er uhorvelige mengder som de ikke en gang greier ååpne på en kveld. Slik er det ikke her. Vi er en helt vanlig fammilie. Ungene har alle besteforeldre i live og en tante og onkel på hver side. Da ender vi med at ungene får ca 10-15 gaver hver, hvorav noe er klær og noe noe hjemmelaget fra kusinene. Jeg påstår ikke at det er lite, men det er da ikke så mye at det blir noe problem heller.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Litt usikker, men vil tro det lander på ca 20 gaver totalt, og da miks av leker og klær/utstyr. Vi har litt stor familie, men her går gjerne folk litt sammen om gaver.

Skrevet

Aner ikke hvor mange gaver de får det varierer litt fra år til år det.

Men nå får de en del småting som er pakket hver for seg og lagt i en ny ryggsekk hver i år så da får de forsovidt ganske mange. bare der.

Har noen familiemedlemmer som syntes det er fryktelig moro å pakke inn tror jeg. :)

De får gaver fra meg og fra pappan (vi er ikke sammen) 2 sett besteforeldre, 1 oldemor, 2 tanter m/fam og den ene tanta mi. (som sender fantastisk strikke tøy hvert år :D )

Resten av slekta deres på både far og mor side gidder ikke å gi gave

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...