Gjest amandine Skrevet 13. desember 2010 #1 Skrevet 13. desember 2010 1: Mandel i grøten min er visst boikottet 2: Helvetes fastlegefaen er ikke tilgjengelig annet enn på sms, sendte pliktskyldigst sms med bønn om akuttime til Kamikaze, fikk sms tilbake etter 2 timer om at vi hadde fått time 21.desember. Sendte mail om at det ikke var nødvendig og fikk sms tilbake etter en stund om at de hadde registrert avbestillingen og ønsket velkommen tilbake. Så da blir det barneklinikken i kveld, mens gubben koser seg på juleavslutning i skogen med Broremann og Vakkerungen er på juleverksted hos venninne. Kan noen fortelle meg vitsen med fastlege?? Hver gang vi trenger ender jeg opp på barneklinikken på legevakt.
Gjest amandine Skrevet 13. desember 2010 #2 Skrevet 13. desember 2010 Og om noen av dere har lyst tul å være fastlege, hvor lenge kan egentlig Kamikaze gå uten mat og vann... Ikke spist siden fredag og nesten ikke drukket siden lørdag morgen.
Gjest cunning stunts Skrevet 13. desember 2010 #3 Skrevet 13. desember 2010 Stakkars! Ikke bra - bør absolutt til legen, ja, væske må han jo ha. Masse symp!
tante juling Skrevet 13. desember 2010 #4 Skrevet 13. desember 2010 Stakkars liten! Massa god bering til ham. Jeg må være særdeles heldig med min fastlege, får alltid akutttime på dagen. Jeg har lagt merke til at mandel i grøten har blitt utfryst fra det gode selskap. Dib i et nøtteskall. Velkommen tilbake amandine:) Dagens hat for min det er omgangssyke. Har nå klart å bevege meg fra sengen til soffaen. Jeg har vært så mye syk i år at jeg snart blir gal. Har jo akkurat blitt kvitt lungebetennelsen....
Gjest amandine Skrevet 13. desember 2010 #5 Skrevet 13. desember 2010 Rart egentlig den der boikotten, jeg ser mine egne? Eller noen av dem, iallefall...
Anne-B. Skrevet 13. desember 2010 #6 Skrevet 13. desember 2010 Merkelig fastlege. Min er en snäll og lite tjock, fast inte så mycket, svenske som ringer hjem til folk for å høre hvordan det går. Så om dere kan, bør dere kanskje vurdere bytte? Men hvad er nu dette med boikott?
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 13. desember 2010 #7 Skrevet 13. desember 2010 i ren iver i å finne ut hvordan du havnet på smsern med fastlegen ser jeg glatt bort i fra at mennesker som bojkotter juleting burde henges. jeg blir nektet juletre. hvor skal gavene ligge? og det faktum av at du helt tydlig i følge aller her har det kjipt og jeg ikke aner hva kamikaze er for noe og derfor har problemer med hva jeg skal føle medlidenhet for. så hvordan havnet du på smsern med fastlegen?
tante juling Skrevet 13. desember 2010 #8 Skrevet 13. desember 2010 nå syns ikke det siste innlegget ditt heller, men kanskje det kommer etterhvert?
Gjest cunning stunts Skrevet 13. desember 2010 #9 Skrevet 13. desember 2010 pinnekjøttmannen, Hvem er det som våger å boykotte jul men likevel innbiller seg at andre skal tilbringe jula med dem? Får du ikke tre? Må jeg intervenere?
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 13. desember 2010 #10 Skrevet 13. desember 2010 foreldrene mine har funnet ut at juletre er kjipt og mye jobb. legg merke til at det er JEG som kjøper, skrur opp, pynter og rydder bort dette treet. men alikevel nekter dem. de sier at de kan gå med på å ha et juletre på verandaen, men juletre ute på verandaen er ikke juletre, det er rett og slett bare et tre. i tillegg skal det ikke pyntes, ikke skal vi ha julekaker eller riskrem. ikke noe som helst. jeg spurte dem hva jul var å da var jul god mat og gaver (legg merke til at familie heller ikke var nevnt her). og siden jeg ikke har småen i år, så har jeg heller ingen vetorett. men til gjengjeld har jeg en gigantisk flaske baylis, så jeg kan løpe hjem til meg selv så snart gavene er åpnet og drikke baylis og tilbringe tiden med bøker som er verd tiden min så i grunn er det ikke så ille, jeg bare utsetter julen til neste år
Gjest cunning stunts Skrevet 13. desember 2010 #11 Skrevet 13. desember 2010 Huff! De burde jo denges med ribbesvor. Du er velkommen hit når som helst for å få en dose juletre - det kom opp i går, er digert, bælfett (større i omkrets enn meg x 8) og har ALL pynt i hele verden, bestemors og gammeltantes og mammas og min og alt ungene har laget, og det er engler i taket og i vinduet, nisse og stjernegutt på kjøkkenet og appelsin med nellikkspiker - hvis du vil ha ei førjulsdose som varer til uti mars får du bare si fra! (Noen kaller det galskap - jeg driter i dem.)
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 13. desember 2010 #12 Skrevet 13. desember 2010 super pynta juletre er overhode ikke galskap du er veldig søt og jeg skulle så gjerne tatt en tur bort, men jeg reiser til Roma på lørdag og har det ganske travelt frem til da. så med mindre du er hjemme på onsdag på dagen så er jeg fullbokka. sånn for å vise hva fullbokka er så skal jeg vise deg timeplanen for i morgen. levere småen i barnehagen, gå til legen med vond lunge, spise lunsj med en venninne, ta en kaffe med en kammerat. spise middag sammen en annen venninne. dra på juleavsluttning i internationalt nettverk, dra på date.... heh.. men onsdag funker
Gjest cunning stunts Skrevet 13. desember 2010 #13 Skrevet 13. desember 2010 Sjefen min - må arbeidslivet råtne - har spist onsdagen. Og stort sett alle andre dager herfra til Nå Tennes Julelys. Men et mentalt juletre kan du i alle fall få! Roma må være rimelig lekkert... Kos deg voldsomt!
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 13. desember 2010 #14 Skrevet 13. desember 2010 mentalt jul er mottatt takk, det varmer Roma blir supert. skal kose meg med god mat og historie
weihnachtmarkblomstre Skrevet 14. desember 2010 #15 Skrevet 14. desember 2010 Hvordan går det med Kamikaze? Har det snudd? Var det hjelp å få på barneklinikken? -masser av god bedring herifra!
mandel i grøten Skrevet 14. desember 2010 #16 Skrevet 14. desember 2010 Bedre i dag! Ha ha etter tre timer på vent på legevakten fikk vi frist til i dag morges med å få i han væske. Med bleie-veiing og hele greia. Men Knotten drakk saft en time etter vi var kommet hjem, nå bare sutring og hoste igjen.. Akkurat lagt ham nå og venter på han skal sove og ikke hoste..
weihnachtmarkblomstre Skrevet 14. desember 2010 #17 Skrevet 14. desember 2010 Ja man blir tørst av den tørre sykehusluften... Her pleier sugerør å være stas, og hjelper på væskeinntaket. Og sett i gang å lage saftis! Jeg innbiller meg at iskalde ting hjelper på dumme hals-baskelusker også. :-)
Gjest cunning stunts Skrevet 14. desember 2010 #18 Skrevet 14. desember 2010 Så godt å høre - selv om det antakelig har streifet mor at han kunne tenkt på å drikke litt tidligere, lizzom... Fortsatt god bedring!
mandel i grøten Skrevet 14. desember 2010 #19 Skrevet 14. desember 2010 Litt snurt fordi et svar til pinnekjøttet skrevet i svartsinne over fastlegen i går ikke ble synlig he he he. Nei nei, ja ja sier nissemamma..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå