Gå til innhold

Hvordan går det med dere med termin på julaften?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Flere med termin på julaften - hvordan går det med dere? :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Føler meg tung og stor og håper at det blir før julaften den lille kommer!

Skrevet

Hei;)

Jeg har termin på julaften. Er mitt andre barn, og fødte mitt første 12 dager før termin, så håper vel på fødsel før termin denne gangen også.

MEN her er det veldig lite som tyder på noen fødsel snart, ingen kynnere eller menssmerter, så sitter å forbereder meg mentalt på at det blir julefeiring på sykehuset i år...

Ellers så er formen helt grei, selv om jeg begynner å bli ganske lei av denne store magen som er i veien hele tiden. Gleder meg så til å se lillegutt når han kommer ut:)

Du da? Hvordan er formen din?

Skrevet

Jeg er også klar for at knøtten kan komme ut, men har begynt å innstille meg på nyttårsbarn heller enn julebern. Blir så sliten av å kjenne etter tegn og håpe det skal skje noe hele tida...

Sliter med bekkenet, ellers så synes jeg ikke det er så tungt denne gangen - kanskje fordi jeg ikke gjør så mye pga bekkenet da - hihi:)

Ingenting som tyder på fødsel her enda heller, litt kynnere og nedpress i perioder, men ikke så mye. Hodet er festet og jeg får modningsakupunktur så alt er klart sånn sett... Dette er tredjemann her da. :)

Spennende å høre om noen faktisk får på julaften eller når det skjer noe. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...