Gå til innhold

Er jeg ikke god nok for noen eller?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Sier typen må være flau over meg som knapt tørr høre meg synge,ihvertfall ikke se meg på dvd.Å jeg har profil på nettet med videoer av meg selv der jeg danser,synger,kler meg ut,har sketsjer osv.med over 30 venner som så å si aldri ser på disse,why?Kan ikke spørre dem rett ut heller for dem lyver jo dem ikke har tid,går ikke an det hele tiden.Jeg vet jeg er søt selv om jeg er overvektig men lurer hele tiden hvorfor jeg ikke blir sett på?Joda jeg vet når og hvem som ser hva slik oversikt er det så det så.Jeg får jo en følelse jeg ikke er god nok for noen slik det er.Kan noen være ærlige å fortelle hvorfor dere ikke ser på andres videoer,leser folks blogger selv om dem er tilgjengelige?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er ikke alle som synes det er så kult at noen danser og synger, iallfall ikke noen som ikke lever av det og som er kjendis, og spesielt ikke at man legger det ut på nettet. Nå tilhører jeg sikkert en annen generasjon enn deg, jeg er 36. Jeg ser ikke på linker på facebook om ting som ikke intesesserer meg, jeg er mer interessert i å lese om hva venner er opptatt av, omverdenen, og da fakta, nye vinklinger etc. Og jeg tilhører en gruppe som ikke verdsetter show men heller prestasjoner i utdanning og jobb. Vil jeg snakke med folk så ringes vi eller møtes, å danse for noen ville jeg sett på som å dra seg selv ned. Hvis man da ikke allerede har lyktes med å holde show for andre, og har det som en jobb som man kan leve av.

Jeg mener ikke du må være annerledes enn du er, men det er ingen selvfølge at en annen person ser det verken på din måte eller min måte.

Skrevet

Jeg tenker at du kanskje har et urealistisk forhold til både hva som er interressant for andre å følge med på og kanskje også hvor flink du er til å synge/danse?

Bare se på alle som prøver seg på IDOL!

Mange av dem har sikkert aldri fått høre sannheten, men heller blitt rost opp i skyene av venner og familie, som bare vil være snille.

Jeg leser ikke blogger, med mindre det er helt spesilet (veldig morsomt og/eller interressant)

Andres videoer ser jeg stort sett aldri på. Det er rett og slett for mye å kaste bort tiden sin på over nettet!

Skrevet

ooops, her har jeg vist egentlig ikke lov å svare!!

Sorry. :)

Skrevet

Dette er andre gangen du legger ut innlegg om dette i dag. Første var om bloggen din som ingen leser.

Legg en link da.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...