Gå til innhold

Pokker så dårlig samvittighet!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det er luciafeiring bhagen, og verken jeg eller mannen har andledning til å se på. Hun skal ikke gå lucia da hun ikke er stor nok, men likevel:(

Grusomt dårlig samvittighet og skulle ønske jeg kunne være der.

Spurte noen i familien, men fikk svaret jeg på forhånd visste jeg viille få...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hva er det som er så viktig at du og mannen din ikke kunne prioritere luciafeiring i barnehagen?

Du har jo tydeligvis tid til å sitte her på dib.

Skrevet

Det er vel ikke alltid man har mulighet til å ta fri fra jobb. Man kan også ha en jobb der man må være til stedet, men ikke fysisk jobber så ma har mulighet til å sitte på itnernett. F.eks fastvakt på en døende person.

Skrevet

Om det er jobb som stopper, så er jo lucia på omtrent samme dag hvert år. Hvilken dag den er på om 13. er på helg, får du vite tidlig på høsten om du spør etter planleggingsdagene. Om du sier fra på jobb en stund i forveien kan det vel ikke være noe problem?

Selv har jeg ordnet meg med senvakt. Samboeren min tok seg og den friheten og begynte på jobb litt senere i dag, og dro på jobb nå kl. 9 slik at vi begge kunne bli med sønnen vår på luciafeiring i dag.

Skrevet

Jobber i hjemmesykepleien, og med så høyt sykefravær vi har så fikk jeg ikke begynne senere. (Mannen er på sjøen)

Satt på trappa til brukeren for han hadde ikke stått opp når jeg ringte på og logget inn på dib, til deg som lurte...

HI

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...