Gå til innhold

Wæææ!!!! Det RABLER snart!!!!!!

Anbefalte innlegg

Gjest Sekretøsa
Skrevet

Jeg har jobba ørten dager i strekk, og igår gleda jeg meg til å legge meg, og soooooooooove. Men neida, (med forbehold om at jeg er trøtt, sur og grinete, og ikke sånn til vanlig) jentungen våkna tusen ganger fordi hu var så syyyyk! Jada, hu hadde feber og hosta, men til å være såååå syk så var hu fryktelig pratesjuk!! Klokka 3 på natta! Og klokka 4. Og klokka 5!!!! og klikka i VINKEL fordi det ikke var greit å se tv når klokka var 04:12!!

Og ja, jeg må være hjemme med henne idag (selvsagt, jenta er jo sjuk, stakar), men jeg kjenner at det hadde vært helt nyyyydelig med litt søvn!! Nå venter jeg bare på at lillebror skal våkne, så jeg kan levere han i barnehagen (hvor han blir møkksur for at søstra skal være hjemme, antagelig) og jeg skal la være og tenke på alle de tinga jeg skulle gjort idag.

Sånn, dagen utblåsning!! :D Men sånn utenom det er jeg ganske blid altså :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Da foreslår jeg at du snart legger jenta igjen og gjør det samme selv

Gjest Sekretøsa
Skrevet

Veldig smart :) Men den lille rakker'n er overhyper, og har ingen intensjoner om å sove mer idag, selv med 39 i feber. Spinner rundt sin egen akse her, og maser høl i huet på meg. Men, vi skal lage lussekatter da :D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...