Gå til innhold

Sovete?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Går inn i min 33 uke i dag og lurer på om noen har noen triks for å få sovet? Våkner som regel tidlig (5-6 tiden) pga bekkensmerter og klarer da ikke å ligge lengre. Har da ofte vært oppe på do 2x avhengig av hvor mye vann jeg har drukket. Er jo kjempetrøtt men er da så vondt at jeg ikke klarer å ligge lengre. Har både silkelaken og puter mellom ben. Ser for ikke positivt på en søvnløs tid mot fødsel akkurat.

Har ikke tatt en en eneste paracet/ smertestillende så langt og prøver å unngå det. Lurer på om noen vet av noen ufarlige soveteer eller lignende som kan gjøre søvnen dypere slik at jeg kanskje ikke våkner så tidlig? Evt andre triks mot bekkensmerter? Har fått treningsforbud fra fysioterapeut så er liksom ingen øvelser jeg kan gjøre for å styrke bekkenet.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det skal nok mer til enn paracet for å ta knekken på bekkensmerter. Det er jo tross alt ledd som sklir i fra hverandre... Det jeg kan komme på som kan hjelpe mot bekkensmerter er hvile, avlastning og det å være seg bevisst rundt problemet. Bading i basseng kan også hjelpe. Kamille-te skal kunne virke lett beroligende, men jeg tviler sterkt på at du får tak i ufarlige drikker som gir en dypere søvn dessverre.

Ønsker deg masse god bedring og håper i det minste at du ikke blir verre. Og sov noen dubber på dagtid hvis du kan. Det kommer godt med om du lærer deg det når minsten har kommet ut også =)

Skrevet

Ja har hørt at det hjelper med bading i basseng. Går til akupunktur hos jordmor men virkningen er ikke den helt store i lengden. Varer bare stort sett noen dager. Skal prøve Kamille-te:) Jobber 2 dager i uken men tror jeg må gi opp dette da jeg har 5 mil hver vei å kjøre. Har funnet ut hva som forebygger smerter på dagtid stort sett. Men kan alltids blir flinkere. Er jo så fort gjort å bli litt vel ivrig nå før jul... Ikke gunstig å sitte i ro lenge.

Jeg får bare ta de søvnløse nettene med på kjøpet antar jeg og se det som trening frem til babyen kommer:) Prøver å ha fokus på verdens beste belønning!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...