Anonym bruker Skrevet 12. desember 2010 #1 Skrevet 12. desember 2010 er det noen av dere aandre som føler at livet liksom av og til står på vent? mamma har jeg hvert i ni år,men ganske fersk som alenemor. føler liksom at livet er på vent noen ganger.. at jeg venter på noe.men vet ikke hva. merkelig følelse egentlig. noen andre som bar det sånn eller er det bare meg?
Anonym bruker Skrevet 13. desember 2010 #2 Skrevet 13. desember 2010 Jeg er alenemor på andre året og ja jeg føler livet er på vent. Det er å væreder for banra og gi de allt de trenger. Gjøre det jeg kan for at de ikke savner noe og føler egentlig at jeg ikke lever jeg bare er. Fryktelig trist egentlig. For jeg gjøre det lille jeg kan for å forandre på det og er klar over at livet går meg forbi på en måte.
Anonym bruker Skrevet 13. desember 2010 #3 Skrevet 13. desember 2010 Så rart du skriver det, for akkurat det fortalte jeg en venninne om i går. Føler også at livet mitt står på vent, er alenemor på 3året.
Anonym bruker Skrevet 13. desember 2010 #4 Skrevet 13. desember 2010 Men blir ikke det slik etter at man har fått barn da??
Jeg har nå 2 sjefer i huset. Skrevet 14. desember 2010 #5 Skrevet 14. desember 2010 Føles sånn her og. Alenemamma i 2 år, og den rette mannen lar vente på seg. Men akkurat nå trives jeg alene.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå