Gå til innhold

Inspirert: Tror dere på "den rette"?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Tror dere at det finnes en person som bare er sjelebestemt for akkurat deg, og at du bare vet det den dagen du treffer han? Er det forutbestemt at han skal føle at du er den rette også da?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei. Jeg tror enkelte mennesker er kompatible, rett og slett. Og jeg tror at man skal gripe sjansen når man har den. :)

Skrevet

Nei det tror jeg ikke. Noen passer man sammen med,noen ikke. Om det er slik at det er person som er bestemt for deg, skal du faen meg ha flaks for å finne han...:P

Skrevet

Jeg tror man er svært heldig om man finner en person man ønsker å dele resten av livet sammen med, som har det samme verdisynet som en selv og man fungerer bra sammen. Men jeg tror også at en både kan finne en, to og tre sånne i løpet av livet, dersom en har grunn til å lete :) Selv visste jeg samme dag jeg møtte min utkårede at det var ment to be :)

Skrevet

Ja for jeg har funnet han;) Trodde ikke på det "sjele venn" tullet tidligere, men det forandret seg etter at jeg traff min samboer;))

Skrevet

Samme her :D

Vi fant hverandre for 2,5 år siden og jeg er ikke i tvil; han er min andre halvdel.

Vi bare visste a vi var ment å være sammen før vi faktisk møe hverandre (nettvenn), vårt første møte var bare en bekreftelse på hva vi allerede visste :D

Skrevet

Nei, jeg tror ikke på skjebne i det hele tatt - vi skaper våre egne liv.

 

Jeg tror på forelskelse og hardt arbeid for å få et forhold til å vare.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...