Anonym bruker Skrevet 12. desember 2010 #1 Skrevet 12. desember 2010 jeg er 22 år. har en sønn på 2 og en i magen. syns dere det er altfor tidlig eller passe?
Tante Blås Squaw Skrevet 12. desember 2010 #2 Skrevet 12. desember 2010 Synse schmynse - jeg kan ikke syns verken bra eller dårlig om det, jeg kjenner deg jo ikke ;o) Regner med at du selv liker livet ditt og valgene dine, og det er faktisk hovedsaken. Så kjedelig er jeg ;o)
Anonym bruker Skrevet 12. desember 2010 #3 Skrevet 12. desember 2010 vel du ligger jo 10 år under snittet. kan jo hende du er moden for alderen. da jeg var 22 så studerte jeg, reiste rundt i verden og hadde nok ikke "funnet meg selv" enda, og den gutten jeg var sammen med da er en jeg aldri ville vurdert nå når jeg er 38... så tja.. jeg syns vel kanskje det er litt tidlig. Men så lenge du vet hva du vil og har det fint så er det vel ok.
Anonym bruker Skrevet 12. desember 2010 #4 Skrevet 12. desember 2010 Med tanke på hvor etablert du sansynligvis er når det gjelder utdannelse, jobb og økonomi er det kanskje litt tidlig å vente nr.2. Men modenhet som mor er det i utgangspunktet helt topp.
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 12. desember 2010 #5 Skrevet 12. desember 2010 sånn ut i fra at jeg fikk min første når jeg akkurat fylte 22 og i ettertid selv syns det var litt tidlig, så syns jeg det er litt tidlig. men det betyr ikke at det er feil på noen måte. hadde jeg hatt mann, så hadde helt sikkert jeg også fått flere i den alderen. og alderen din eller min har ingen ting å si for om barna har det bra
Anonym bruker Skrevet 12. desember 2010 #6 Skrevet 12. desember 2010 Tenker ikke noe spesielt om det.
Anonym bruker Skrevet 12. desember 2010 #7 Skrevet 12. desember 2010 Nei, det syns jeg ikke er for tidlig. Fikk selv mitt første barn når jeg var 21, nr to når jeg var 23 og venter nå nr 3 og er 25. Men så må man også være voksen nok til å ta seg av små også da. Det er mange utfordringer ved å være småbarnsforelder også, men jeg har ikke ville byttet det mot noe annet:)
Monajenten Skrevet 12. desember 2010 #8 Skrevet 12. desember 2010 Jeg syns du nesten høres ut som meg:-) Fødte andremann to mnd etter at jeg fylte 22. Førstemann var da 3 år:-) (fødte henne en mnd etter at jeg fylte 19.)
Anonym bruker Skrevet 12. desember 2010 #9 Skrevet 12. desember 2010 Så lenge du selv synes det er bra er jo alt såre vel:) Synes du virker litt usikker da, siden du spør her. Lev det livet du vil. Du blir ikke lykkelig om du lar andre bestemme hva som er rett og galt for deg:)
Anonym bruker Skrevet 12. desember 2010 #10 Skrevet 12. desember 2010 Jeg er også 22, har en sønn på 2, og ei i magen som kommer i mai. Synes ikke jeg er for ung, er veldig glad for at vi fikk barn i den alderen Rekker vel kanskje å bli 23 før snuppa kommer, og da er jeg ferdig med svanerskap og fødsler for godt, og det er jo greit
Anonym bruker Skrevet 12. desember 2010 #11 Skrevet 12. desember 2010 Hehe helt til du skiller deg og finner en ny mann og får barn nr 3 og 4 når du er 40.... Det skjedde med meg. Var skråsikker på at jeg hadde funnet mannen i mitt liv etc. , men mye skjer ila 20 årene og man er nok ikke helt ferdig formet som 22-åring. Mange utfordringer og opplevelser i årene som kommer som er med på å forme deg til kanskje et annet menneske enn det du er i dag, med andre preferanser etc. Uansett lykke til. Jeg syns det er tidlig å få barn når man er 22 år, men det viktigste er at DU går inn for oppgaven og er klar for det. Lykke til med nr 2!
Anonym bruker Skrevet 12. desember 2010 #12 Skrevet 12. desember 2010 Jeg er 22, har en på 4 og en i magen:)
Anonym bruker Skrevet 12. desember 2010 #13 Skrevet 12. desember 2010 takk for svar alle sammen.¨ bare litt moro å høre hva folk tenker sånn med en gang jeg turte å spørre her fordi jeg faktisk aldri lar meg selv bli dømt hehe hadde jeg tatt meg nær av folks synsing hadde jeg aldri turt å spørre her. for meg så klarte jeg ikke ta abort noen av gangene så jeg blir snart 2barnsmor (samme far da). det blir fint, barna er viktigere enn alt HI
Anonym bruker Skrevet 13. desember 2010 #14 Skrevet 13. desember 2010 Ingenting Da æ va 22 va æ gift, kjøpt hus, bil og hadde også nummer 2 i magen Kos dæ masse Fordeln med å være ung mamma e mange, blant anna har man som oftest et høyt energinivå og dermed blir man ofte ikke så sliten mht nattevåk og mating nattestid Jordmora æ hadde va virkelig for den nye trenden med unge mødre, nettopp pga lettere svangerskap,fødsel og ikke minst småbarnsperiode Ps.Sir IKKE at man ikke kan vente til man e nesten 40, men at om man e ung og har alt "på stell" kan være like bra
Anonym bruker Skrevet 13. desember 2010 #15 Skrevet 13. desember 2010 Jeg var 2-barnsmor da jeg var 22, og det var helt fint:) Når jeg ser tilbake, tenker jeg egentlig at 22 år er en perfekt tid å få førstemann på, så jeg ville ventet litt om jeg fikk velge igjen, men man tilpasser seg jo det livet man har:) Synes du er heldig, jeg.
Gjest Skrevet 13. desember 2010 #16 Skrevet 13. desember 2010 Tenker ikke noe Jeg er selv 22 straks 23 og fikk min første når jeg var 22 år.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå