Gå til innhold

Moralsk dilemma?

Anbefalte innlegg

Gjest cunning stunts
Skrevet

Jeg har både kjøpt og åpnet min julegave til meg selv, og nyter den i fulle drag. Men den er altså åpnet og dermed ikke lenger under treet. Ingen vet om den. Kan jeg ikke egentlig kjøpe en til da?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du må nesten kjøpe en ny gave til deg selv da, ser egentlig ikke noen annen løsning på dette dilemma

Skrevet

dette er ikke et moralsk dilemma, dette er fornuft.

hvem er viktigsti i verden for deg? jo deg, derfor må du jo sikre at du har det bra. og du har det bra når det ligger minst en gave under juletreet som du vet at du ønsker deg. dette ordner du med og selv kjøpe en gave til deg selv og putte den der. at du gjorde et forsøk men ikke holdt ut frem til jul er ikke din feil, det er foreldrene dine som ikke har vært gode nok på å lære deg at man ikke skal åpne gaver før jul. det kan ikke du klandres for.

jeg drakk opp gaven min, og det var en vanvittig stor baylisflaske. men det var ikke min skyld. jeg har vondt i en lunge også lagde jeg en hypotese som gikk ut på at eksteme megder baylis tar bort lungesmerter og fikser lunger. det feilet. lungen gjorde vondt selv i fylla og ble ikke bedre dagen etter på

det kan ikke jeg klandres for. så i vitenskapens navn må jeg kjøpe ny :D

Gjest cunning stunts
Skrevet

Jeg liker ALT ved disse resonnementene.

Skrevet

he, he, fantastisk resonert pinekjøtt. Overflødig å legge til noe her.

;-)

Skrevet

...og beklager så meget for manglende n, putt den inn der du synes den hører hjemme...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...