Anonym bruker Skrevet 12. desember 2010 #2 Skrevet 12. desember 2010 Romjulsdrøm er en must for meg hver jul
Anonym bruker Skrevet 12. desember 2010 #3 Skrevet 12. desember 2010 O Helga Natt, med Jussi Bjørling, og Vårres Jul, med Hans Rotmo
Anonym bruker Skrevet 12. desember 2010 #4 Skrevet 12. desember 2010 The Christmas Song-Nat King Cole White Christmas- Bing Crosby What Child is This- Andrea Bocelli feat. Mary J. Blige Winter wonderland-Dean Martin & Nat King Cole Driving Home for Christmas All I Want for Christmas is You-Mariah Carey Do They Know it's Christmas-Band Aid O Come All Ye Faithfull- Nat King Cole Er generelt veldig glad i Dean Martin, Bing Crosby og Nat King Cole sin julemusikk. Er veldig stemningsfullt å høre på musikk fra Sølvguttene også. Soundtracket til Home Alone filmene har også mye god musikk som gir skikkelig julestemning. ( John Williams) O helga natt med Jussi Bjørling er helt fantastisk. Og jeg får også julestemning av Vårres Jul med Hans Rotmo.
Anonym bruker Skrevet 12. desember 2010 #5 Skrevet 12. desember 2010 En stjerne skinner i natt, Romjulsdrøm, Tenn lys, Nå har vi vaska gulvet. Er fler også, men dette er de jeg ser etter først om jeg skal kjøpe jule-cd
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå