Gå til innhold

svigers mener...

Anbefalte innlegg

Skrevet

At bf skal ha barna 50/50...og hvordan skal jeg kunne nekte? jeg blir helt dårlig når han forteller at mora si og søsknene mener at han bør ha dem 50/50...for ikke pokker om han skal! vi har to jenter, en på 15mnd og en på 7 år. Han gikk i fra meg like før fødsel, men vi prøvde igjen etter 6 mnd, men det funka ikke. Minstejenta har kun bodd med han de 5 mnd vi prøvde. Han har også hatt rusproblemer, men siden han har vært i behandling så er alt greit?? Nei vettu hva! Jeg blir så provosert! Her har jeg kjempa meg igjennom småbranstiden UTEN han, og gitt barna eg fin oppvekst og prøvd å gjøre alt for at hans oppførsel ikke skulla ha noen påvirkning. Jeg har vært totalt utslitt pga ting som har skjedd, og så skal han bare komme valsende inn tilbake til det normale livet og "ta" barna fra meg? for det er sånn det føles. en dag borte fra dem og jeg føler meg tom. Jeg elsker å være mamma, og fikk ikke barn for å ha dem annen hver uke

Nå er han en flink pappa, det skal han ha...men ærlig talt? Synes at svigers ikke gir meg nok støtte her...alt jeg har gjort for barna og ikke minst for bf, og så er de så naive?

De har ikek sagt dette til meg, men vet at han ikke lyver om det. Han kommer ikke selv til å kreve 50/50, og ikke kommer han noen vei heller. men det sårer meg at de sier dette til ham. Hvorfor prøve å fyre han opp?

Har så lyst å snakke med dem om dette, for det irriterer meg sånn...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Forbanna svigers så skal legge seg bort i alt!! har noen som skal ha en finger med i spille uansett sak..

Stå på:)

Skrevet

Dritt i svigers, de har ingenting med det. Ta kontakt med familievernkontoret, de vet en god del mer om dette en vi på dette forum her.

Jeg er rimelig sikker at ingen dommer bestemmer at et småbarn under 2 år skal bo 50% hos en forelder med rusproblemer.

Skrevet

Vet innerst inne at han aldri hadde fått dem uansett hvor mye rettsak han hadde kjørt..men synes det er så forbanna urettferdig av svigers å mene at han skal ha dem halvt. de bør bare være glad for at han har dem annenhver helg og hver onsdag + at han får se dem akkurat når han vil. Jeg har aldri nekta ham noenting. drittsvigers!

Skrevet

Det er synd eksen din ikke har foreldre som heller hjelper ham med realistiske mål her i livet. Men det er ikke alltid lett å se sannheten i øyet når det dreier seg om egne barn. Du kjenner sikkert følelsen :)

Ellers må du nok pent innse at du må leve med å ikke se barna hver dag når du ikke er sammen med pappaen. Og selv om pappaen kanskje ikke er like engasjert som deg er han sikkert glad i barna sine og vil tilbringe tid med dem.

Lykke til, det ordner seg nok :)

Skrevet

takk :)

Innser at vi kanskje må dele, men som sagt, JEG fikk ikke barn for å kun ha dem annen hver uke, Det er han som har bæsja på leggen, hehe , ikke meg :)

kan ikke tenke meg å ha dem så lite, men det har nok mye å gjøre med at minsten er så liten enda. Og vet jo at hun ikke hadde takla å vært vekke fra mammaen sin så lenge, Får ta tiden til hjelp, og så har vel barna litt de skal ha sagt når de blir eldre. Har alltid ment at en pappa har like mye rett som en mamma, men det er alltid visse faktyoere som spilelr inn, og noen her er veldig viktige for at barna bør bo hos meg. Som sagt så får han se dem når han vil :) jeg er ikke vanskelig.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...