Gå til innhold

Ang hilsing i Bhg (blir helt matt)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Av moren til en min datter er på avd med. Hver morgen hilser jeg selvfølgelig på foreldre jeg treffer i garderoben. Men tror ikke hun synes noe særlig om meg :-/ I begynnelsen hilste hun så vidt tilbake og plutselig hilser hun ikke i det hele tatt. Nå gidder jeg ikke å hilse lenger, det får bare være. Men faren slår jeg gjerne av en prat med... Han kommer fra et "møblert" hjem virker det som...

Skjønner ikke hvorfor enkelte voksne mennesker oppfører seg sånn.

Litt stusselig og nærmest krasje i døren ved levering.

Men men, sånn går no dagan :-/

Videoannonse
Annonse
Skrevet

"God Morgen!"

(ikke svar?)

"Gooood morgen!"

(Ennå ikke svar?)

"Hvorfor hilser du ikke tilbake?"

Skrevet

hehe, uff håper virkelig ikke det er meg du skriver om. Jeg er veldig dårlig på tidlige morninger, men noen ganger MÅ jeg på jobb klokka (åpne kontoret. kun få av oss som får ha nøkkelen..) og det tar meg 20 minutter å kjøre dit fra barnehagen som åpner 7:30.

I teorien går dette helt fint, men om jeg er bare bittelitt stressa når jeg kler på gutten min og meg så slår han seg vrang og jeg må enten lokke ham i 45 minutter for å få på ham klærne eller tvinge ham, med de konsekvensene det har for begges humør.---*grøss* Samme med levering, er jeg LITT raskere på labben enn jeg burde blir gutten sur og jeg kan ikke gå fra en gråtende unge, det har jeg ikke hjerte til.

Så om jeg fornærmer noen av de andre foreldrene de dagene jeg helt klart ikke har fler i min verden enn meg selv og mine så beklager jeg, men jeg har en sønn og en sjef jeg ikke kan tilfredsstille samtidig:D

Skrevet

Et "Hei" tar vel ikke all verdens tid, samme hvor travelt man har det...

God folkeskikk, kalles det!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...