Anonym bruker Skrevet 12. desember 2010 #1 Skrevet 12. desember 2010 Føler meg full av vann (ikke gravid). Tykk i fingrene og skikkelige sokkemerker.
Anonym bruker Skrevet 12. desember 2010 #2 Skrevet 12. desember 2010 Drikk masse vann Vær i fysisk aktivitet Spis lite salt
Anonym bruker Skrevet 12. desember 2010 #3 Skrevet 12. desember 2010 Først og fremst må du jo gå til legen for å finne ut hvorfor du eventuellt har vannansamlinger i kroppen for å utelukke at det er noe alvorlig. Deretter kan legen din skrive ut vanndrivende tabletter til deg.
Anonym bruker Skrevet 12. desember 2010 #4 Skrevet 12. desember 2010 Er ikke så mye at jeg tror jeg er legemateriale
Anonym bruker Skrevet 12. desember 2010 #5 Skrevet 12. desember 2010 Prøv brennelse-te. Fåes kjøpt på helsekosten
Anonym bruker Skrevet 12. desember 2010 #6 Skrevet 12. desember 2010 Hadde ikke kimset av det uansett. Det kan være hjerterelatert, Har sokkemerker selv om dagen, men jeg har 2 uker igjen til termin. Hadde sjekket det ut uansett.
LinnisR83 Skrevet 12. desember 2010 #8 Skrevet 12. desember 2010 Du burde få sjekket det hos lege. Trenger ikke være noe farlig, men det kan være alt fra hjertet til hormonfeil. Har selv fått påvist hormonforstyrrelse, og jeg har gått lenge med vann i kroppen som har gjort meg DIGER når det har blitt varmt, enten ute på sommeren eller når vi fyrer litt for mye her inne. Veldig ubehagelig. Men om det ikke er noen av delene, kan du jo prøve å drikke masse vann! Jo mer vann du drikker, jo mer slipper kroppen din ut vannet.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå