Gå til innhold

Aryan? Virkelig?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva slags mennesker kaller barna sine noe slikt?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Helt normale, greie, omgjengelige tyrkere i min erfaring...

Skrevet

Kjenner ei som har kalt ungen sin Arian...

Ok, folk kan kalle barna sine hva de vil, men jeg hadde IKKE valgt det navnet.....

Skrevet

Får du noe ut av å si noe negativt om et navn som andre liker? Får ihvertfall håpe du føler deg bedre nå da, siden du mest sannsynlig har klart å såre noen.

Skrevet

Kjenner en Arian, syns det er et flott navn som passer godt til gutten :o)

 

Forøvrig syns jeg HI kunne ha signert med nick - feiga.

Skrevet

Eller med virkelig navn så vi kunne se om vi fant noe feil med det...:)

Skrevet

Fint navn, men forbinder det med tyrkere, hadde nok kalt ungen min det om han hadde hatt en tyrkisk far og om jeg hadde fått gutt. Men jeg holder meg langt unna tyrkere,

 

Adrian er finere, Aryan/Arian blir en annen versjon av navnet Adrian

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...