Gå til innhold

Blir provoser over førstegangsmødre....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvorfor gjør dere ikke slikk og sånn.

Vet du ikke at det ikke er bra osv.

Skal man følge alle de hysteriske rådene her inne, da har man bare en unge som man kan fordype seg helt og fult i.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg tror nok de fleste her er såpass oppegående at de ser igjennom rådene de får, og plukker ut de tingene de føler passer for dem.

Skrevet

Det må jeg si var et litt uforståelig innlegg. Litt dårlig skrevet vil jeg si. Skjønte ikke mye.

Skrevet

Ja, jeg følger konsekvent alle råd jeg får på DIB, uten å se kritisk på noe som helst.

Dust.

Skrevet

Var den ment til meg 22:13 eller HI?

Skrevet

Jag aner virkelig ikke hva hovedinnlegget ditt handler om, men jeg blir også provosert over førstegangsmødre... De henger seg opp i så idiotiske ting... På barseltreffene våre kunne de sitte å diskutere hvilken skje de skulle kjøpe å gi ungen grøt med... Hun ene hadde prøvd 5 forskjellige stykker.. ER DET MULIG???? Og det er bare ett eksempel! Jeg er også førstegangsmor... Min sønn bruker vanlige skjeer fra kjøkkenskuffer.. Flaskesmukker med så mange hull som alderen tilsier... Vi har vært på besøk hos venner til langt på kvelden og bare lagt mini hos dem, vekket han når vi sku hjem, stellet og kost litt hjemme så lagt han i sengen sin... Og vet dere hva? Det går heeeeelt fint faktisk!

Skrevet

Se der! Du hadde jo en viss anelse om hva hovedinnlegget dreide seg om.

Skrevet

Blir provoser over førstegangsmødre....?????!!!!??

når var det det ble ett problem å lure på ting, prøve seg frem, og gjøre ting på sin måte?? Det er jo det som gjør oss til en god mor hver for oss!! Herregud.. Jeg er førstegngs-mamma. og er stolt over og ha spurt om masse,fått masse råd, og prøvd mange forskjellige ting. aner ikke hvor mange forskjellige flasker jeg har i skapet!!

Men takket være alt dette jeg nå sitter kjempe trygg på meg selv, fått bort kolikken, og er en avslappet og trygg mor..

Jeg derimot blir kanskje mer irritert på flerbarns mødre som ALLTID SKAL KOMME DE TUSEN TIPSENE, fortelle meg hvordan jg skal gjøre ditt og datt. og hele tiden høre om og om igjen de samme historiene om deres babyeer,og hva de gjorde med dem!!

.

Skrevet

Noen liker baby gadgets, jeg digger baby gadgets! Skeier, smokker, smekker, bleier, bleiebøtter, drikke kopper, you name it. Digg!

Skrevet

Jeg blir provosert over at folk blir provosert over de som forsøker å gjøre sitt beste for ungene. Hva så om det er litt over grensen noen ganger?!

Skjønner det at mange damer tydeligvis ble født med all nødvendig kunnskap om hvordan man tar vare på barn, men noen av oss må lære oss det mens vi venter barn og etter at barnet kommer. Det er helt naturlig å ta litt av og det er like naturlig å ikke være sikker på hvilke råd som er bra og hvilke som er dårlige.

Når man venter sitt første har man faktisk, som du selv skriver, kun en å fordype seg i ja...Det ligger litt i å være førstegangs. Medalje for å ha oppdaget det HI.

Ordet "hysterisk" skulle blitt sensurert ut fra disse sidene. Det betyr, ut fra det jeg ser av bruken, en som prøver hardt å gjøre det som er riktig for ungene sine.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...