1 Gulljente + gull i magen <3 Skrevet 12. desember 2010 #1 Skrevet 12. desember 2010 Skulle hatt TR 6. Desember..har hatt regelmessige sykluser på 27 dager i mange måneder, men ikke denne gangen. Tok en G- test dagen før sist mens og den var negativ,,så kom TR dagen etter. Fikk ikke noen tegn på EL denne måneden, noe jeg vanligvis ALLTID gjør..ifht. slim, ømhet. Fikk heller ikke TR på dagen 6. Desember. Jeg har har spotta endel denne måneden og har vært spor av el slim innimelom, pluselig en dag så neste dag ingenting så er det der igjen neste dag...+ at jeg har vært veldig øm nederst i magen denne uken, så øm at det er vondt hvis jeg har noe tungt sittende på fanget.... i håp om at jeg kunne være gravid tok jeg en G-test igår (ikke morgenurin) men den var negativ. Hva kan dette være???? Begynner å bli veldig nervøs for at det kan være noe galt,,,cyster eller noe...å søker rundt på alt om endo, pcos og pco....Noen som har peiling på hva det kan være...? Jeg syntes det er veldig rart at både EL og Mens har uteblit en måned liksom....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå