Må jeg ha nick? *Nr3påvei* Skrevet 12. desember 2010 #1 Skrevet 12. desember 2010 Kan Legen gjøre NOE for å bli kvitt de?(behandliger når man er gravid) Har bare en som er så UTROLIG vond,har brukt salve i en uke,men den trekker seg ikke tilbake og er bare en skikkelig plage! Klør og verker så jeg blir GAL!! :S
Gjest Skrevet 12. desember 2010 #2 Skrevet 12. desember 2010 Er de ille nok, så opererer de dem bort. Ta en tur til legen du, og få vurdert.
Nea og juniors mamma Skrevet 12. desember 2010 #3 Skrevet 12. desember 2010 Har selv en som plager meg vanvittig, men legen sa det var risiko og gjøre det under sv.skapet og anbefalte meg å vente til 6 ukers kontrollen. En annen ting er at det i utgangspunktet ikke er anbefalt å hverken få dem operert bort ei heller fjernet ved å feste strikk rundt tett inntil "veggen". Har en venninne som jobber med slikt og hun sier at alt for mange får komplikasjoner i ettertid. Sukk, venter derfor på en "simsalabim-kur" mens jeg drikker mye vann, spiser fiberrik kost og beveger meg så mye jeg kan. Har du forresten også prøvd med stikkpille samtidig som salve?
Lille røde traktor Skrevet 13. desember 2010 #4 Skrevet 13. desember 2010 Begge de to andre gangene jeg har vært gravid, har jeg fått hemoroider. Den første gangen kjøpte jeg salve på apoteket, uten at jeg syns det hjalp noe særlig. Den andre gangen fikk jeg tips om å bruke honning (!) som en slags salve - og det hjalp!! Om det var tilfeldig vet jeg ikke, men det kan jo være verdt et forsøk:) Hva gjør man ikke for å prøve og bli kvitt noen plager...
Må jeg ha nick? *Nr3påvei* Skrevet 13. desember 2010 Forfatter #5 Skrevet 13. desember 2010 Honning!? Jaja, verdt ett forsøk.. ( har tatt en stikkpille,men null effekt,er dessuten vondt å få noe inn /eller ut for den slags skyld.. :S)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå