tulla<3sep2010 Skrevet 12. desember 2010 #1 Skrevet 12. desember 2010 Er så usikker på hva jeg skal kjøpe.. Lille tuppa her er 11 uker her nå, så vet ikke hva ho liker enda, men nå er det såpass billig at jeg godt kunne tenke meg å samle opp noen:). Er det noen som hun ikke liker så er det nå greit det å, ikke krise nå når det er såpass billig:). Setter kjempe pris på tips ang merke og type:) Samme med bleier, Hvor mange i de forskjellige kjøper dere? Vi bruker pampers:) Trenger tips her:)! Tusen takk:)
❤️Ønskebarn1&2❤️ Skrevet 12. desember 2010 #2 Skrevet 12. desember 2010 Her går det for det meste i småfolk sine produkter. Kjøttkaker og lapskaus er favorittene.
It's all about me Skrevet 12. desember 2010 #3 Skrevet 12. desember 2010 Nummer 1 og 2 likte ikke et eneste middagsglass, nummer 3 spiser dem alle. Nummer 1 lakk som en sil av Pampers, nummer 2 og 3 fikk utslett av den. Nummer 3 hoppet omtrent over de 4 første str. Så det er vanskelig og kanskje umulig å gjette hva et barn trenger, liker og kan bruke av mat og bleier.
tulla<3sep2010 Skrevet 12. desember 2010 Forfatter #4 Skrevet 12. desember 2010 Tusen takk for svar! Jeg har handlet endel bleier, ca 12 pakker i str 3, og 15 pakker i str 4.. Foreløpig har jeg ikke handler noen i str 5, er usikker på om jeg behøver de.. Hm.. Snuppa bruker fremdeles str 2, men er en god å rund tuppe på 6100gr.. Da vet jeg at jeg hvertfall skal handle fruktmos og sviskemos å heller bare noe middagsglass..Hvor mange glass tenker dere å handle totalt? Tusen takk for tips og råd!
Rødhette <309+<312 Skrevet 13. desember 2010 #6 Skrevet 13. desember 2010 min gutt har aldri spist middagsglass, han likte de ikke. Men du kan jo kjøpe en av hvert middagsglass iallefall, så kan du prøve ut etterhvert hva hun liker. Her var fruktmosene på glass veldig populær :-)
maeve er tobarnsmamma<3 Skrevet 13. desember 2010 #7 Skrevet 13. desember 2010 Jeg er hvertfall glad at jeg ikke hamstret noe babymat på glass,for det har ikke vært populært her i huset! :-) Det eneste som ble spist var vel fruktmos og yoghurt på glass. Fruktmos med mango og banan fra Småfolk var populært, det samme med yoghurtene fra Hipp. Sviskemos har det også gått med en del glass av, men de er nå ikke så dyre i utgangspunktet.. Men det som er populært hos en unge er ikke nødvendigvis det hos andre,så man må nok bare prøve seg fram uansett. Det samme med bleier. Noen lekker av Libero eller får utslett av Pampers. Ikke lett å planlegge på forhånd :-)
maeve er tobarnsmamma<3 Skrevet 13. desember 2010 #8 Skrevet 13. desember 2010 Og så nå at du hadde skrevet at dere bruker Pampers. Så oppmerksom jeg er da :-)
Gjest To små gull♥ Skrevet 13. desember 2010 #9 Skrevet 13. desember 2010 Du trenger nok bleier i både str 5 og 6. Min gutt på 16 mnd bruker str 6 og han på 2,5 bruker str 7. Jeg skal hamstre litt i str 6 og 7 tenker jeg. Tror mini begynte med str 5 da han var 8-9 mnd. Av mat har begge mine likt hipp sine, spesiet de orange:-) Og småfolk sine kjøttkaker og banan og mango fruktmos har gått ned på høykant. Ingen av mine har likt nestle sine middagsglass spesielt godt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå