Anonym bruker Skrevet 12. desember 2010 #1 Skrevet 12. desember 2010 Feks en dame jeg treffer en gang i uka i fbm jobb later av og til som hun ikke ser meg, og når hun møter blikket mitt blir hun helt rar. Første gangene jeg møtte henne satte hun i gang samtalene og vi har prata om alt mulig; unger, jobb osv. Så virker det som hun ikke har tid til å stå og prate med meg, og da er hun helt rar og overser meg i stedet med et skikkelig bitchy uttrykk i fjeset. Jeg takler ikke sånne personer jeg altså. Jeg krever ikke at vi skal stå og prate lenge hver gang, men et lite smil og hei hadde vært hyggelig. Sånne eksempler har jeg mange av. Begynner å lure på om det er noe galt med meg. Er en oppegående person som ikke har lyst til å plage folk heller.
Anonym bruker Skrevet 12. desember 2010 #2 Skrevet 12. desember 2010 Hilser du da?? Eller venter du alltid at hun skal hilse først? Forsøker du noen gang å starte en samtale med henne når dere møtes?
Anonym bruker Skrevet 12. desember 2010 #3 Skrevet 12. desember 2010 Sier du hei og så svarer hun ikke, eller venter du bare på at hun skal hilse?
Anonym bruker Skrevet 12. desember 2010 #4 Skrevet 12. desember 2010 Ja, jeg prøver alltid å møte blikket hennes, smile og si hei. Men siste gangene vi har møttes har hun unngått meg. Jeg tenker at hun kanskje ikke har tid til å stå og prate og derfor later som hun ikke ser meg. JEg tør ikke å starte en samtale nå i frykt for å plage henne.
Anonym bruker Skrevet 12. desember 2010 #5 Skrevet 12. desember 2010 Jeg ser på henne og ser at hun ser meg/har sett meg og hun løfter ikke blikket i det hele tatt tom når jeg jobber/går rett ved siden av henne.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå