rolly Skrevet 12. desember 2010 #1 Skrevet 12. desember 2010 til en mann som ikke selv vet hva han ønsker seg?eller har alt som han selv sier??? uff vanskelig dette her alså
kitty litter Skrevet 12. desember 2010 #2 Skrevet 12. desember 2010 Symbolske gaver fra unicef, kirkens bymisjon, redd barn o.l. ikke noe vits i å kjøpe mer ræl til folk som har alt og mere til...
Steget Skrevet 12. desember 2010 #3 Skrevet 12. desember 2010 Hva med billetter til en konsert eller teater til dere begge, eller kinobilletter og restaurantbesøk? En opplevelse! Jeg har samme utfordringen selv!
rolly Skrevet 12. desember 2010 Forfatter #4 Skrevet 12. desember 2010 hm ja en gave til noen som har alt er ikke altid like lett:-) kanskje jeg kan gi en gave til en organisasjon var ikke helt dum den. er ikke til å stikke under en stol at vi har det godt i dette landet og at vi er en smule bortskjemt,har ikke vondt av å dele med andre:-)
*Bluberrypai*og 3 prinsesser=) Skrevet 12. desember 2010 #5 Skrevet 12. desember 2010 Dette har jeg kjøpt til mannen min http://www.bokstavbutikken.no/display.aspx?menuid=7541&prodid=457 Har bestillt det sort og med italiensk tekst. Som sier at det er kun vespaparkering
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå