Gå til innhold

Belly Bandit?

Anbefalte innlegg

Skrevet

http://www.bleieboden.no/productdetails.php?product=462

hmm.. er det såå enkelt altså? :P noen som gidder å bruke 800 kr på et slikt belte som får figuren tilbake etter fødsel? Det skal visst fungere - noen som har erfaringer?

elsker å finne slike "mirakelkurer", blir jo nesten lurt!!! :) Hadde jeg hatt en garanti på at flere av disse greiene fungerer skulle jeg vel gitt det et forsøk - men å betale 800 for et slikt magebelte tror jeg ikke blir aktuelt for min del ihvertfall ;)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det funker faktisk, det har både blitt vist på TV og jeg har selv brukt det. Jeg brukte det faktisk lenge etter fødselen, og det hjalp utrolig mye, både holdning og midjemål ble bedre:)

Anbefales!

Skrevet

jaa at det har blitt vist på tv er en ting, for det er det mye som blir! reklame, reklame... MEN anbefalinger fra privatpersoner skal man jo høre litt på :):) poenget er at det er litt kjedelig å bruke så mye penger på noe som kanskje ikke fungerer? De økologiske belly bandit'sene er jo dyrere enn de andre da, men kanskje bedre?

Skrevet

hahaha, mine damer..!!!;))

at dette belte kanskje hjelper å trekke inn magen de første dagene etter fødsel kan jeg gå med på, det blir jo en slaks erstatning for å ligge på magen å la livmorterkke seg sammen..men at mann går ned i vekt, blir strammere osv, ja det tror jeg erlig talt ikke ett slikt belte skal ta æren for!! det skjer jo naturlig:p jeg gikk opp 23kg (?!!) i svangerskapet, 6 mnd etter har jeg 3kg igjen, å har ikke gjort stort annet enn å trille litt turer å spise normal sunn mat;)

dette blir samme som celulittfjernerdrakten til cubus..må ikke bruke penger på slikt tull! hadde det virket hadde det vært en sensasjon som nyhetene mm hadde blåst opp til de grader!!!

meeen, om du vil betela 800kr for å gå rett i ryggen, så værsågod;))

Skrevet

Jeg har ikke prøvd det selv, men til og med Gro Nylander har jo slått et slag for den gammeldagse skikken med å surre inn magen med stoff (husker ikke hva det heter - linning?) for å få magen inn kjappere.

Men jeg er helt enig i at det nok ikke vil ha noen betydning for vekttap.

Skrevet

Det jeg mente med at det var vist på tv var at det var noen kvinner som fikk hvert sitt produkt å teste, en fikk belly bandit, en annen fikk krem og den tredje husker jeg ikke. Hun som fikk belly bandit fortalte at det var helt fantastisk og at hun minket betydelig i midjemål. :)

Det er jo fortsatt ikkke en garanti for at det funker for alle, men når flere gir gode tilbakemeldinger er det verdt å høre på. Den økologiske er nok dyrere fordi den er laget av økologisk bomull, og de andre ikke er det. Økologisk er jo gjerne mer kostnadsfult enn uøkologisk, så det har nok mer med overbevisning enn med virkning.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...