Gå til innhold

hull i ørene på baby..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det provoserer meg SÅ!Tenk å stikke hull i ørene på en liten baby, som ikke kan si sin mening...(så et program på TV hvor noen gjorde dette)

Jeg synes barnet burde kunne snakke og si ifra selv når/om de vil ha hull i ørene sine, stakkars små:(

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg syntes det er søtt jeg da :) det går så fort og de gjør det på begge ørene samtidig... men samtidig ser jeg det med at barnet selv skal få bestemme. har en datter på 15 mnd, og hun skal få være med å bestemme når tiden er inne. men ser jeg en baby med hull i ørene, tenker jeg - sååå søt hun er :)

Skrevet

Hos oss fikk 4,5 åringen hull i ørene i sommer - da hadde hun mast i over 1 år om å få. Jeg synes også barn skal få bestemme selv!

Hull i ørene på barn varierer i fra de ulike kulturene rundt omkring i verdenen. Jeg var i barselgruppe med ei i fra Mexico, og der var det vanlig at ALLE pikebarn fikk hull i ørene på sykehuset. Dette var måten å skille jenter og gutter fra hverandre på.

Skrevet

synes også det er teit:s

skille gutter fra jenter? vell de har da en annen veldig viktig ting som skiller gutter fra jenter???

Skrevet

Jeg synes dette er fullstendig unødvendig på babyer... Virkelig ikke pent synes jeg!

De har ikke bruk for det rett og slett. Når de er store nok til å ha mer forståelse for det er det greit nok.

Selv fikk jeg hull i ørene som 6 åring etter mye mas, og det er greit. Ei venninne av meg fikk ikke før hun var 16 år.

Skrevet

Jeg synes hull i ørene på baby bør klassifiseres som barnemishandling.

Skrevet

Helt unødvendig og absolutt ikke søtt synes jeg.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...