Gå til innhold

Noen her som leier ut leilighet?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvilke krav setter setter dere til leietaker? Hva liker dere å lese i en annonse, som gjør at dere tar kontakt?

Og; Om noen av dere som leier ut har ledig leilighet nå, eller vet dere får det i nærmeste fremtid, hvor bor dere?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du finner standardkontrakter på nett som du bør benytte deg av.

Skrevet

Jeg spurte her fordi jeg skal begynne å lete etter en ny leilighet nå, og jeg aner virkelig ikke hva slags folk disse utleierene er ute etter.

Synes i grunn dette er litt skummelt jeg ;p Vet jo aldri hva slags folk man leier hos. Har leid hos en megen utrivelig person før, og vil ikke at det skal skje igjen...

Skrevet

Utenom tema, men det er utleiers tema nå så tror nok ikke de trenger å ta kontakt med noen sol legger ut annonse om at de vil leie.

Alle jeg kjenner får veldig mange på visning uten å måtte ta kontakt med noen selv.

De kan velge og vrake i hvilken leietaker de vil ha.

Skrevet

Marked skulle det stå og ikke tema

Skrevet

Vet ikke hvor du bor, men vi leier ut en leilighet i Oslo.

Og vi setter inn annonse på finn.no, og har visning. Da kommer de som er interesserte, og kan evt skrive seg opp på liste hvis de fortsatt vil leie. Og så har vi fått møtt de alle, og velger utfra listen hvem vi vil tilby utleie til.

Sånn som markedet er her, så er det uaktuelt for oss å oppsøke potensielle leietakere. Mulig det er annerledes der du bor.

Krav vi forøvrig setter er betalingsevne og et godt førsteinntrykk :) At man har referanser er selvsagt også et pluss, selv om vi aldri har ringt noen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...