Anonym bruker Skrevet 12. desember 2010 #1 Skrevet 12. desember 2010 Sånn blir situasjonen her. Om noen andre får det slik i jula, vil jeg gjerne lese om hvordan dere skal gjøre det. Jeg vil jo fortsatt at det skal bli litt koselig og få julefølelse... Frykter vi blir sittende i daffeklær på juleaften og ellers bare kjede oss... Blir også glad om dere orker og skrive opp "menyen" deres i juletida
Anonym bruker Skrevet 12. desember 2010 #2 Skrevet 12. desember 2010 Vi blir bare en voksen og ett barn. Her er det svineribbe med alt av tilbehør til julemiddagen, dette avhenger jo om det er mulig å få tak i ribbe nå når folk går helt amok...
Anonym bruker Skrevet 12. desember 2010 #3 Skrevet 12. desember 2010 Vi blir 2 voksne og 2 små barn, hvis det hjelper. Var det samme i fjor også, da med nyfødt baby og toåring. Vi pyntet oss og laget ribbe med surkål, riskrem til dessert, og delfiakake senere på kvelden. Litt vanskelig å få en skikkelig julefølelse uten gjester, men det hjalp at vi var nøye med å skru av TV, sette på julemusikk i bakgrunnen, og bruke stearinlys som hovedbelysning. Ble koselig likevel da:)
Anonym bruker Skrevet 12. desember 2010 #4 Skrevet 12. desember 2010 Ja, her blir vi 2 store og en liten, var det i fjor også, og det var utrolig deilig!! En avslappende, herlig julaften!! Spiser vanlig julemiddag på et fint dekket bord selvfølgelig, pakker opp gaver, ser litt på tv kanskje. Tar det med ro og koser oss!! Gleder meg!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå