Gå til innhold

Hva fikk du/babyen i barselgave?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva fikk du/babyen i barselgave som du satte ekstra stor pris på? Eller hva var det du/babyen ikke fikk som du virkelig hadde lyst på?

Vi er en gjeng med studenter som skal kjøpe gave til medstudenten og babyen, men er litt blanke på hva vi skal kjøpe?

Har dere noen gode forslag?

Videoannonse
Annonse
Gjest Kira er rød på nesen ♥
Skrevet

Den beste gaven vi fikk til babyen var et kjempe fint ullteppe fra Lille lam. Ettersom barnet mitt kom i september, ble det brukt hele vinteren i fjor. Og det er nå tatt frem igjen. Kjempe mykt, godt og har super kvalitet.

Så jeg har begynt å kjøpe et fint teppe i barselgave i steden for klær (som man som regel får MYE av!). Har noen ganske fine på Benetton også.

Skrevet

Vi fikk masse ull og sånt til babyen. Og en fin trerangle, den likte vi og gutten veldig godt.

Skrevet

Et ullteppe som venninna mi hadde laget selv :)

Men andre tips er treranglen til Brio, gode og varme skinntøfler, ullklær. Styr unna bamser, jeg har akkurat gitt vekk en stor sekk bamser som aldri har vært lekt med til et barnehjem i ØstEuropa (så sånn sett så har det jo ikke vært unyttige gaver da :)...)

Skrevet

Et annet tips er sangbok, eventyrbok etc. Jeg liker veldig godt De store hvite serien :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...