Gå til innhold

Nå ORKER jeg ikke mer besøk!!!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Mange syns nok dette er et skikkelig luksusproblem, for jeg har mange som vil besøke meg. Men sånn som idag når hele helgen har vært travel med unger og familiebesøk, så vil jeg ha søndagskvelden for meg selv. Ikke ha besøk av venner.

Med mann, barn, 100% jobb, faste fritidssysler, trening osv så syns jeg sosialst samvær med venner er greit 1-2 kvelder i uka. Ellers møter jeg jo venner med barn flere ettermiddager i uka der vi gjør ting med barna.

Flere som syns det blir for mye? Blir jo stressa når telefonen ringer:(

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er jo bare å si at det ikke passer.

Vi har ikke noe særlig besøk, hadde blitt stressa om folk ville hit på besøk i ukedagene...

Skrevet

Idag når jeg sa det ikke passet spør bare vedkommende "hva med i morgen kveld da? Eller tirsdag? Jeg har mest lyst å si at jeg trenger en pause og tar kontakt når jeg orker, men det tar seg vel heller dårlig ut.

Hi

Skrevet

Men du kan ikke få begge deler, både frihet til å si nei hele tiden og å aldri tråkke noen på tærne. Du må velge.

Jeg liker å ha det rolig, så jeg velger å heller fornærme noen om det ikke passer. Men det er ikke så farlig for meg da...

Du kan jo si at det er veldig hektisk før jul og at du tar kontakt når det passer selv?

Skrevet

Hvor i landet bor du? Du kan sende besøket ditt hit!! Jeg kjeder meg voldsomt, har nesten ikke noe nettverk her..

Skrevet

Huff, ja... Er alene med 100% jobb, fritidsaktiviter og samvær med venner 2-3 ganger i uka. Har kunn barnefri når jeg jobber så det er ikke så mye tid til å rekke alt. Har sagt ifra til venner i over en måned at jeg er dødsliten og synes det er mye på en høffelig måte, men har enda ikke fått en hel helg i ro.

Det er et skikkelig luksusproblem og jeg føler meg som en bortskjemt unge, men jeg er så sliten av alt jaget.. Satser på at folk har stappe fult program nå frem til jul slik at jeg får gjort meg ferdig med det meste OG slappet av litt.

Litt godt å se at vi er to iallefall i samme båt...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...