Anonym bruker Skrevet 12. desember 2010 #1 Skrevet 12. desember 2010 Hva koster det å ligge på barselhotellet på A-hus? Noen som har ligget der og kan fortelle litt om oppholdet? Takk for svar!
Anonym bruker Skrevet 12. desember 2010 #2 Skrevet 12. desember 2010 Jeg lå der, men betalte da ingenting. Var helt greit, men dårlig oppfølging. Gikk likevel fint siden det var nr. 2, men hvis dette hadde vært førstemann så hadde jeg følt meg temmelig lost. Lykke til!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå