Gjest ->>- Skrevet 12. desember 2010 #2 Skrevet 12. desember 2010 Ne-ei? Altså, med heis? Det er vel helt uproblematisk. Uten heis er slitsomt.
Anonym bruker Skrevet 12. desember 2010 #3 Skrevet 12. desember 2010 Jeg ville ike ha gjort det, men når det er sagt så vokste jeg opp i 8 etg selv og har ikke tatt skade av det:)
Anonym bruker Skrevet 12. desember 2010 #4 Skrevet 12. desember 2010 det blir veldig slitsomt uten hage og når man ikke kan holde ungene under oppsyn hvis de f.eks leker i gaten
LoveDove Skrevet 12. desember 2010 #5 Skrevet 12. desember 2010 Jeg er oppvokst i 3. og 4. etasje UTEN heis i gamle Oslo-bygårder. Gikk fint det.
Trollemor75 Skrevet 12. desember 2010 #6 Skrevet 12. desember 2010 Ikke mer enn vi som bor i 4. etasje uten heis med et barn! Og vi angrer ikke på det heller, vi får god trim i trappene alle sammen. Gutten er ikke 2 år og kommer seg opp helt selv. :-)
Anonym bruker Skrevet 12. desember 2010 #9 Skrevet 12. desember 2010 Jeg bor i 4 egt UTEN heis, med 2 små. Anbefaler det ikke. MED heis kunne jeg godt bodd i tiende for den saks skyld:)
Anonym bruker Skrevet 12. desember 2010 #10 Skrevet 12. desember 2010 Hvorfor i alle dager skulle det vært galskap? Herregud, tenk på alle barna som har vokst, og vokser opp i blokk, tror ikke det går noe dårligere med dem enn barna som har vokst opp i et lite rødt hus med hage i skogkanten. Det finnes millioner av menneske her i verden som ville drept for å få bo i en leilighet i 4. etg i Norge.
Anonym bruker Skrevet 13. desember 2010 #13 Skrevet 13. desember 2010 Ikke galskap. Går helt fint det! heisen er det avgjørende element!
Anonym bruker Skrevet 13. desember 2010 #14 Skrevet 13. desember 2010 Det eneste som er dumt med å bo flere etager opp er at man ikke kan ha oversikt over barna når de er ute å leker. Hvis det skjer noe så er man "langt" unna på en måte.
Anonym bruker Skrevet 13. desember 2010 #15 Skrevet 13. desember 2010 Jeg er oppvokst i 4etg uten heis, funka supert det!!!
Anonym bruker Skrevet 13. desember 2010 #16 Skrevet 13. desember 2010 Vel, vi bor i et hus med hage i landlige omgivelser, men for å ha full oversikt over unga så er jeg alltid med dem ut. Når det kan skje dødsulykker selv i barnehager, med flere voksne og barn på relativt liten plass, så er det ikke snakk om at jeg slipper ut unga mine alene. Så sånn sett er det ikke noe forskjell mellom meg og ei mor som bor i blokk, hva angår å følge med på unga sine. Når unga mine er så store at de kan være alene ute, så kunne de like så godt være alene ute selv om de bodde i blokk liksom...
Anonym bruker Skrevet 13. desember 2010 #17 Skrevet 13. desember 2010 Alstå ideelt sett ikke, virker som om det er mye å passe på ifht veranda osv...
Anonym bruker Skrevet 13. desember 2010 #19 Skrevet 13. desember 2010 For oss hadde det vært galskap.. Kunne ALDRI tenke meg å bodd høyt oppe med barn. Du har jo ikke særlig oversikt, og jeg synes det er farlig med tanke på høyden..grøss!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå