Gå til innhold

Hjemme fra b.hage i morgen?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det går omgangssyke i b.hagen til 1 åringen. Hun har hatt oppkast for et par dager siden. I kveld kom det 2 bleier med en halvtimes mellomrom der "innholdet" var ganske løst, men ikke flytende....Er det omgangssyken som ennå sitter i kroppen?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg hadde sett det an... kan jo hende dt bare er noe hun har spist eller noe. diare er VELDIG bløtt.. og har en spesiell lukt... og da skal det komme mer enn to ganger

Skrevet

hmm..ja. Jeg synes det luktet litt spesielt da...

Skrevet

Om det bare er et par dager siden hun har kastet opp så er det mest sannsynlig omgangssyken som sitter i enda. Jeg ville definitivt ikke sendt henne i barnehagen i morgen. Kanskje tirsdag om avføringen er helt normal i morgen.

Skrevet

huff..typsik at det kommer når det passer minst mulig;(

Skrevet

det høres slik ut som det sitter i ennå,hadde det vært meg ville jeg holdt barne hjemme. og hold barnet hjemme i 48timer etter siste oppkast/diare utbrudd..

barn som sendes i barnehagen,før de er ordentlig friske kan bli mye dårligere enn de har vært,og sendes ofte hjem igjen,om de kommer halvsyke til barnehagen.

har vært med på det flere ganger sende halvsyke og syke barn hjem flere ganger...og standar kommentar fra foreldre : litt dårlig i går kveld/natt,men jeg må på jobb,men bare ring om det skulle være noe...

sender man den kommentaren te barnehagen,el still deg den kommentaren selv,er barnet frrisk nok da? anntagelig nei,men må bare på jobb...nei kos dere hjemme i morgen dere.

Skrevet

Vi er "slik" at vi aldri sender barna våre halvsyke i barnehagen. Har de heller hjemme en dag ekstra;) Jeg var bare usikker på om det var sykdom eller hva...hun har ikke hatt løse bleier mens hun spydde, men det kom nå. Nettopp begynt i bhage, så det blir vel mange hjemmedager fremover..

Skrevet

det 1året,blir det som regel mange sykedager...barna bruker ca 1år på å bygge opp imunnforsvaret sitt.

ikke uvannlig at diare bleier kommer etter oppkast og ommvendt.

opplevde det selv for noen årsia,jenta mi spydde som en gris,frisk i 2 dager,tok henne ut 1/2time i hagen,så kom diaren i en dag,deretter over en uke med feber hun fikk en form for innfeksjon itellegg,men gikk glipp av mye juleforbredelser i barnehagen,men sånn er det bare noen ganger,..

håper hun blir fort frisk og at ikke resten i familien blir smittet,kjedelig nå rett føre jul.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...