Anonym bruker Skrevet 12. desember 2010 #1 Skrevet 12. desember 2010 blir så sint! ingen andre enn han ble drept, heldigvis!!!!! hva er det de tenker med!!! eller på..... det j.... profet snakket dems altså!
Anonym bruker Skrevet 12. desember 2010 #2 Skrevet 12. desember 2010 Har du sovet det siste døgnet eller? Det der skjedde jo i går ettermiddag.
Anonym bruker Skrevet 12. desember 2010 #3 Skrevet 12. desember 2010 nei, har ikke det.... men er sint enda
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå