Anonym bruker Skrevet 12. desember 2010 #1 Skrevet 12. desember 2010 Ikke har jeg noen utpreget stor mage heller og føler meg veldig lite gravid. Burde sikkert være takknemlig for det, men som førstegangsgravid føler jeg meg dessverre litt hysterisk da jeg ikke vet hva som er "normalt"...
Anonym bruker Skrevet 12. desember 2010 #2 Skrevet 12. desember 2010 Jeg kjente ikke liv før uke 22 jeg, verken 1 eller 2 graviditet. Morkaken lå foran. Jeg hadde også veldig liten mage. Det var umulig og se at jeg var gravid før jeg var 7-8 mnd på vei..og når jeg fødte så hadde jeg bare en liten "fotball" under genseren..så ikke fødeklar ut kan du si..hehe Jeg er ganske høy da og barna har ligget langt bak så derfor liten mage:) Jeg var veldig redd selv da første gang, pga lite liv og liten mage. Fikk mange ekstra UL..det hjalp:)
Anonym bruker Skrevet 12. desember 2010 #3 Skrevet 12. desember 2010 Takk Må nok mase meg til noen ekstra kontroller jeg også hvis ikke dette tar seg opp snart.. Morkaka ligger bak, men når vi var på UL så lå h*n inn mot rygen min så kanskje det er favorittstillingen og grunnen til at jeg ikke kjenner så mye..
Anonym bruker Skrevet 12. desember 2010 #4 Skrevet 12. desember 2010 Ja det er alltid lurt å sjekke hvis man føler seg redd eller usikker, alt er jo som regel alltid ok, men etterpå føler du deg så glad og betrygget og det betyr mye:) Ta en prat med jordmor, og hvis du er redd så kan du også få UL ved å ringe direkte til føden:)
Anonym bruker Skrevet 12. desember 2010 #5 Skrevet 12. desember 2010 Og nå kjente jeg mange spark faktisk! Hipphurraaaaaaaaaaaaa! Håper jeg snart får mange hver dag nå så jeg kan nyte dette, for jeg er i toppform så det er synd jeg skal psyke ut meg selv med dette. Takker for svar.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå