Patetica fåkksi Skrevet 12. desember 2010 #1 Skrevet 12. desember 2010 Det er ikke bare en jakke, det er Jakken. Du visste ikke at det var den du trengte før du så Den. Den er så fin at du tør ikke prøve den for du vet at den vil passe og da må du bare ha den. Problem; prisen. Hvor mye ville du betalt, max, for Jakken med stor j?
mandel i grøten Skrevet 12. desember 2010 #2 Skrevet 12. desember 2010 En gang for lenge lenge siden(typ 18 år siden), falt jeg pladask for en marineblå og gul Karl Lagerfeld-jakke... Det dumme jeg gjorde var å prøve, det smarte var å spise makaroni i ukesvis. Kjøpte den(tror den kostet nærmere 5000 av studielånet mitt) i 1993 og kastet den i fjor. Elsket og utslitt endte den sine dager, jeg angret aldri. Om jeg hadde gjort det nå, ørten unger senere og med ansvar for mer enn meg selv, vet jeg ikke.
Patetica fåkksi Skrevet 12. desember 2010 Forfatter #3 Skrevet 12. desember 2010 Den koster halvparten av det. 2500,- er mye for en jakke, vel? Eller er det lite for "Jakken" ?
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 12. desember 2010 #4 Skrevet 12. desember 2010 jeg betalte 3600 for Vesken, det er Vesken i mitt liv. så den 2 år før jeg kjøpte den og drømte om den siden. noen ting i livet er bare helt nødvenige, på en ekstremt unødvendig måte som er helt uforklarlig ut i fra alle fornuftig grunner. en jakke er jo i det minste nyttig
Patetica fåkksi Skrevet 12. desember 2010 Forfatter #5 Skrevet 12. desember 2010 At du har møtt Vesken i ditt liv betyr jo at jeg kan ha møtt Jakken i mitt liv. Og man må jo kjøpe julegave til seg selv?
weihnachtmarkblomstre Skrevet 12. desember 2010 #6 Skrevet 12. desember 2010 Det er lite for Jakken! Dessuten tjener du det kjapt inn på geriljabrodering, jeg kan reklamere for deg ;-)
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 12. desember 2010 #7 Skrevet 12. desember 2010 seff, julegave til seg selv er den viktigste julegaven som er da må vi gjøre oslo utrygg med Vesken og Jakken. tenk så heite vi blir noen ganger så er det lov og være vill og gal jeg har fått høre om et veldig bra sted med spandable menn i 30 åra som vi må teste ut
frk Nilsen Skrevet 12. desember 2010 #8 Skrevet 12. desember 2010 Kjøp den! Klart man skal kjøpe julegave til seg selv, det er ikke noe å lure på en gang
frk Nilsen Skrevet 12. desember 2010 #9 Skrevet 12. desember 2010 Kjøpte forresten drømmejakken for 3700,- verd hver en krone
Prinsesse Gidderikke! Skrevet 12. desember 2010 #10 Skrevet 12. desember 2010 Jeg møtte Jakken i mitt liv i fjor vinter. Jeg gikk til stadighet innom butikken og kikket på den i en hel måned. Men jeg visste ikke om jeg turte å satse så mye penger på den. Tenk om det egentlig ikke var DEN Jakken allikevel. Men såen dag jeg var innom butikken for å hilse på jakken, så var den borte. Å herregud, det er noen som har tatt fra meg Jakken tenkte jeg og angret på at jeg ikke kjøpte den allikevel. Men så snur jeg meg og der henger den på et stativ til 1/2 PRIS og i tillegg så hørte jeg den ropte "KJØP MEG". Fra den dagen fikk jeg meg en ny bestevenn. Jakken kostet meg 1300,-
Gjest cunning stunts Skrevet 12. desember 2010 #11 Skrevet 12. desember 2010 Så lenge du kan fore sneipen og betale leia - sånn ca hva som helst opp til 5000. Jeg husker fortsatt kjolen jeg som syttenåring ikke kjøpte - dette var tidlig åttitall og jeg kunne enten kjøpe den eller kjøpe julegaver det året, og jeg var for gammel til å tegne en tegning til bestemor til jul, så den ble hengende. Men det var Kjolen. The one that got away.
Tokatter_USA Skrevet 13. desember 2010 #12 Skrevet 13. desember 2010 For meg var det Sykkelen. Den kostet $1100, ikke de $500 som jeg hadde tenkt å spandere. Jeg elsker den ennå, 15 år etter.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå