Gå til innhold

Weeeeeee!!! tror jeg...


Pogoled

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gratulerer med lillepitt svak strek!! Lillepitt er da masse, MYE bedre enn ikke no`!!!:)) Masse POSITIVE tanker til deg/dere!!!:) Ha en fortsatt super advents søndag!*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tuuuuusen takk:) Nå er det bare å håpe på å at frøet vil være der inne! (hadde SA 5+3 i oktober).

 

Med tanke på at jeg tok testen på ettermiddag og ikke på morgenen, så duger en pittelitt svak strek:)

 

Ha en fin adventssøndag du også!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Grattis!!!! :) gått en liten uke siden jeg også fikk det. 2 dager etter den "bittelille" fikk jeg 2 sterke streker. Gratulerer så mye :-) jippii!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk:)))

 

Jeg har brukt Clear Blue test og de er jo 99% sikre, så regner med den stemmer.. Skal i hvertfall dra på apoteket i morgen og kjøpe flere for kontrolltesting! :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Takk så mye :-D gleder meg sånn! Det som er litt morsomt er at jeg bommet på tasten når jeg skulle skrive nicket så det ble lillipopp istedenfor lollipopp, men det var pga at det er min favorittis, jeg kalte meg det da :-) *barnslig* :D hehe.

 

Jeg brukte forresten test fra "billigtester" og de funker helt supert og er utrolig billige. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...