Anonym bruker Skrevet 12. desember 2010 #1 Skrevet 12. desember 2010 min lille pike på 8 mnd er så surklete i nesa/brystet...har hatt tett nese siden hu ble født ca, men legen sa bare at de fleste så har å trange neseganger at det er derfor de er så tette.... men nå er det mere surklete, vil likosm at a skal snyte seg, men det går jo ikke:P hva kan jeg gjøre?og hva er dette?normalt eller? Har prøvd alt av saltvannssprayer/dråper, nesesug osv.....hjeeeelp, synes så synd i henne:(
Anonym bruker Skrevet 12. desember 2010 #3 Skrevet 12. desember 2010 nå ligger a å sover og det høres nesten ut som a snorker..:S det suuurkler i nesa...akkurat som det er MASSE snørr i nesa:( what to do...
Anonym bruker Skrevet 12. desember 2010 #5 Skrevet 12. desember 2010 datteren min å har vært "tett i nesa" siden hun var født, hun er nå 7 mnd..vi har tatt utvidet test hoss legen men de fant ingen ting:) du sier det surkler nå, er det mere enn vanlig? babyen din kan jo ha en forkjølelse pågang i tilegg til at nestegangene er tranga? om du er veldig usikker synes jeg du skal kjenne på mamma magen din å ringe til legen å be om en sjekk:) det er også noe som heter barne astma. dette er ikke astma som hoss voksne, menn et kronis tett barn. De har en lett astmamedisin som gies ut for dette:) da tenker jeg på den surklingen du snakket om lykke til:)
Anonym bruker Skrevet 12. desember 2010 #6 Skrevet 12. desember 2010 tusen takk for svar! ja det surskler mere enn vanlig, vet ikke hvor lenge akkurat det har pågått, men en god stund:s Er så redd hun skal bli så surklete og tett at hun slutter å puste:S kanskje jeg burde kontakte legen....:S
Anonym bruker Skrevet 12. desember 2010 #7 Skrevet 12. desember 2010 kjøp snørrsuger til henne. er nok ikke det det heter, men det er det den gjør veldig effektiv!!! fåes på apoteket...
Anonym bruker Skrevet 12. desember 2010 #8 Skrevet 12. desember 2010 takk for tips, men har prøvd flere snørrsugere og ingen funker!!!
Anonym bruker Skrevet 12. desember 2010 #9 Skrevet 12. desember 2010 Har dere husdyr? Min første tanke er at det kan være allergi.
Anonym bruker Skrevet 12. desember 2010 #10 Skrevet 12. desember 2010 ingen husdyr...pappaen er allergisk mot en del mat og gress..men han hovner opp i halsen..har ikke merket noe til det på henne enda iallefall:S
Anonym bruker Skrevet 12. desember 2010 #11 Skrevet 12. desember 2010 jeg spurte faktisk legen om en allergitest på henne da hun var 2-3 mnd(hadde kolikk), men da fikk jeg beskjed om at de tok ikke allergitester på babyer:S
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå