Gå til innhold

hva er dette?

Anbefalte innlegg

Skrevet

min lille pike på 8 mnd er så surklete i nesa/brystet...har hatt tett nese siden hu ble født ca, men legen sa bare at de fleste så har å trange neseganger at det er derfor de er så tette....

men nå er det mere surklete, vil likosm at a skal snyte seg, men det går jo ikke:P

hva kan jeg gjøre?og hva er dette?normalt eller?

Har prøvd alt av saltvannssprayer/dråper, nesesug osv.....hjeeeelp, synes så synd i henne:(

Videoannonse
Annonse
Skrevet

nå ligger a å sover og det høres nesten ut som a snorker..:S det suuurkler i nesa...akkurat som det er MASSE snørr i nesa:( what to do...:(

Skrevet

datteren min å har vært "tett i nesa" siden hun var født, hun er nå 7 mnd..vi har tatt utvidet test hoss legen men de fant ingen ting:)

du sier det surkler nå, er det mere enn vanlig? babyen din kan jo ha en forkjølelse pågang i tilegg til at nestegangene er tranga?

om du er veldig usikker synes jeg du skal kjenne på mamma magen din å ringe til legen å be om en sjekk:) det er også noe som heter barne astma. dette er ikke astma som hoss voksne, menn et kronis tett barn. De har en lett astmamedisin som gies ut for dette:) da tenker jeg på den surklingen du snakket om

lykke til:)

Skrevet

tusen takk for svar!:D

ja det surskler mere enn vanlig, vet ikke hvor lenge akkurat det har pågått, men en god stund:s Er så redd hun skal bli så surklete og tett at hun slutter å puste:S

kanskje jeg burde kontakte legen....:S

Skrevet

kjøp snørrsuger til henne. er nok ikke det det heter, men det er det den gjør ;) veldig effektiv!!! fåes på apoteket...

Skrevet

takk for tips, men har prøvd flere snørrsugere og ingen funker!!!:(

Skrevet

Har dere husdyr?

Min første tanke er at det kan være allergi.

Skrevet

ingen husdyr...pappaen er allergisk mot en del mat og gress..men han hovner opp i halsen..har ikke merket noe til det på henne enda iallefall:S

Skrevet

jeg spurte faktisk legen om en allergitest på henne da hun var 2-3 mnd(hadde kolikk), men da fikk jeg beskjed om at de tok ikke allergitester på babyer:S

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...