Gå til innhold

Er veggpanel harry?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi skal pusse opp og mannen min vil absolutt ha veggpanel, men jeg synes det er litt harry.

Hva mener dere? Og hva slags vegger mener dere er fint?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei, veggpanel er ikke harry. Furu er harry.

Har malt veggpanel på soverommet, og syns det er veldig fint :) Var lettvindt å sette opp, og enkelt å male

Skrevet

Jeg syns malt veggpanel er veldig fint.

Skrevet

Ikke harry i det hele tatt! maler du det rødt og grønnt derimot, blir det harry..

Skrevet

Sånn halveis oppå veggen, med tapet i annen farge øverst er veldig 90 talls.

Men malt panel er helt ok.

Skrevet

Om veggpanel ikke er harry så er det ihvertfall det styggeste en kan ha på en vegg! Stinker 90-talls med de fæle Jysk (sengetøylageret) reolene lang vei. Fysj a fei, enkelte moters og dillers død burde feires med å sprette champisen...

Skrevet

Antar du mener av typen smartpanel? (hvitt veggpanel)

Ja, i følge de som er "innest" så er det nok litt harry, men hvis du syns det er fint, så burde det ha lite å si.

Det viktigste er å finne sin egen stil:)

Skrevet

Harry og harry.. jeg vet ikke jeg. Vi pusset opp gutterommet med huntonitt-plater i høst og malte de i to farger. Fargene er moderne (varm og hvit lin) og det ble råtøft. Slitesterkt.

Men hadde ikke villet hatt hele stua slik.

Skrevet

Men husk at hvis du syns det er litt harry nå, så hater du det om et år eller to, så kanskje du skal finne på noe annet?

Skrevet

Nei, det eneste som er harry når det gjelder innredning er når det er så upersonlig at det ser ut som det er noen andre som bor der. Eller å se ned på andres innredning.

Selv synes jeg veggpanel er koselig, men ubehandlet panel blir veldig mørkt i små rom. Det kan være bedre med malt smartpanel..

Skrevet

Det er harry om det er smart panel du mener! Og jeg synes det er litt morsomt at folk har revet ned korea-plater i årevis nå mens de har ledd over dårlig smak, og så setter folk opp smart panel . :)

Det er vår tids koreaplater...

Glatte vegger er penest.

Skrevet

Jeg syns det kommer an på resten av huset. I en liten leilighet i en blokk, passer ikke veggpanel, liksom...heller ikke i hus med en moderne arkitektur - da kan det bli harry.

Hele stua vår og kjøkkenet er dekt av malt veggpanel på vegger og i himling (treverk). Jeg liker ikke panel i utgangspunktet, men ser jo at dette huset (med sprosser i vinduene, hvit kledning og landlige omgivelser) kler panel. Det passer her.

Skrevet

Takk for mange svar!

Jeg mener selvfølgelig malt panel, ville nok blitt hvitt. Det er til et rekkehus. Kanskje ikke harry er det rett ordet, men jeg synes liksom det blir så inmari "norskt" og "hyttete" og litt "shabby chic", og jeg kan virkelig ikke fordra sånn koselig , romantisk "shabby chic" stil.

Har ikke problemer med å ta egen avgjørelser, men mannen min mente jeg var helt på jordet, og at panel er kjempefint og det som anses som det fineste man kan ha, derfor måtte jeg bare høre litt hva andre synes...

HI

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...