Anonym bruker Skrevet 12. desember 2010 #1 Skrevet 12. desember 2010 Jeg lurer på om jeg er hormonell?Jeg begynner å gråte hele tiden,eller er på randen til gråt.Og det er av dumme reklamer eller andre rare ting. Jeg er småkvalm på en måte,har vært det de to siste dagene. Jeg fikk mensen på onsdag,men det kom egentlig ingenting av de "ekle" greiene,bare litt rødt og brunt blod.. Men føler ikke at jeg kan være gravid heller...?
Anonym bruker Skrevet 12. desember 2010 #3 Skrevet 12. desember 2010 Jeg har det på samme måte. Ikke bare var mens forsinket, men den var rosa og ikke rød, og det var ingen klumper (slimhinne?) som kom ut slik som vanlig. Tårene sitter løst, og jeg er veldig hissig. Men tør alikevel ikke håpe eller tro at dette betyr noe som helst, for antar jeg setter meg selv opp for nok en skuffelse. Ikke føler jeg det er noen vits i ta noen test heller. Har du/skal du teste?
Anonym bruker Skrevet 12. desember 2010 #4 Skrevet 12. desember 2010 HI her.. Nei,jeg har ikke testet,og har egentlig ikke tenkt å teste siden jeg føler at jeg ikke kan være gravid..Men begynner jo å lure litt:-/
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå