Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ett par nye spørsmål for å komme litt gang.

Hvordan skal jeg forklare med egne ord HVA økokrise er?????

Og hvordan skal jeg beskrive hva et MEKANISK verdensbilde er i EGNE ORD?

Hvordan kan disse 2 punktene ha betydning for hjelpepleiers rolle?

Hvordan skal jeg kunne gå glede med til JUL når jeg jammen meg ikke har klart å komme meg gjennom den forbaskade oppgaven.

Tusen takk på forhånd til engler som svarer.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Finn ut hva mekanisk verdensbilde betyr, og når du har forstått det så kan du fortelle om det med egne ord.

hva er økokrise da? når du har funnet ut hva det betyr så klarer du å forklare med egne ord.

Skrevet

Hei, takk for det du. Jeg vet jo hva det betyr, men sett i jobbsammenhengende i mitt yrket som hjelpepleier. Det er jammen meg ikke lett.

Hadde jeg visst det så hadde jeg selvfølgelig ikke spurt her inne.

Skrevet

En økokrise er jo akkurat det samme uansett hvilken sammenheng du ser det i. En annen ting er at du kanskje skal vinkle inn problematikken i helsefaget.

Tipper det står ganske godt forklart i pensumboka di.

Synes forøvrig det er litt suspekt av deg å "jukse" deg til (sett at du får noen konstruktive svar her) en utdannelse - hvor du om noen år skal stå å lære dette videre til andre studenter - uten å aldri ha skjønt temaet selv.

Men deg om det.

Skrevet

Anyway takk for svar. Tror du virkelig jeg sitter her å spør for å jukse. Jeg skal skrive 10 sider og du tror jeg skal klare å fikse opp her. Da tar du jammen meg feil. Spør kun om tips for å komme igang. Jeg synes man skal la være å svare når man ikke kan komme med noe sakelig enn å såre andre på den måten.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...