Anonym bruker Skrevet 12. desember 2010 #1 Skrevet 12. desember 2010 Et sinna innlegg på en ellers så fin dag. Pappan til min sønn vil ikke se ham, fordi hans nye dame ikke takler at han må forholde seg til meg. Looooooong story som jeg ikke orker gjengi her. Men han har sagt at han kanskje en dag vil ta opp kontakten og at jeg da bare hadde å innfinne meg med det. Og det verste er at jeg ikke kan gjøre noenting!! Om han vil komme om x antall år og komme og gå som han vil, så kan han det. Selv om han sårer og skuffer sønnen sin ved en slik oppførsel. Men jeg kan ikke forlange at han skal stille opp for sin sønn, for jeg har ingenting å ta fra ham, om dere skjønner. Så han kan være en dritt og fortsette med det, men jeg kan ikke beskytte barnet vårt mot slik oppførsel ved å sette krav til samværet eller begrense sporadisk samvær.
Anonym bruker Skrevet 12. desember 2010 #2 Skrevet 12. desember 2010 Enig med deg. Synes det er helt uhørt at slikt skal være lovlig. Barn er ikke en leke man kan ta frem når det passer en, og har man først valgt bort barnet sitt, ja da får en bare holde seg borte. Egoistiske faen som tror han kan komme å gå som det passer ham. Også er det du som blir straffet om du prøver å beskytte barnet ditt ved å nekte samvær om han kommer om noen år og vil ta barnet tilbake. Sykt sykt sykt!
Anonym bruker Skrevet 12. desember 2010 #3 Skrevet 12. desember 2010 Stakkars deg:( Trøst deg med at det er far som kommer til å få store problemer når han skal bygge opp et forhold til dette barnet etter mange år.
Anonym bruker Skrevet 12. desember 2010 #4 Skrevet 12. desember 2010 Det er dessverre slik det er. Det som kommer til å skje, er at far aldri vil få et "pappa-forhold" til sitt barn....... De blir mer kompiser, om de får et forhold i hele tatt. Den aller viktigste for barnet, blir forholdet til deg. DU alene blir forelderen, og far blir en han vet om...... Jeg har det slik her, og barna er ikke små lenger. Eldste har et litt sånn kompisforhold til faren siden han har vært der innimellom opp gjennom årene. Yngste har ikke noe som helst forhold til faren, annet enn et bilde på kjøleskapet..... Ja, de har samme far, men han har kun brydd seg med å ha eldste sånn av og til.....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå