Merethe ♂ ♀ ♂ ♀ Skrevet 12. desember 2010 #1 Skrevet 12. desember 2010 Vi har et ganske lite budsjett (jeg skal kjøpe inn til 8 "tanter" og 1 "onkel". De er mellom 20 og 40 år... Tror bare det blir ca 100 kr på hver. Tips?
Gjest Kira er rød på nesen ♥ Skrevet 12. desember 2010 #2 Skrevet 12. desember 2010 Jeg har tenkt å kjøpe en liten "pose" med noe godsaker til alle. Vet at de fleste der er kjempe glad i kaffe (snakker om sine fantastiske kaffemaskiner hele tiden*s*), så har tenkt å fylle den med noe god kaffe, fylte sjokolader og kanskje en annen liten godting. Regner med at det blir sånn omkring 100-120 kr på hver.
sørlandschips Skrevet 12. desember 2010 #3 Skrevet 12. desember 2010 Nei det syntes jeg er tåplig.Vi (eierstyret)gir blomst på juletrefesten,så det får holde.Hvor mange pakker skal dem ansatte få da,om alle ungene gir hver sin?
♡ A & E ♡ Skrevet 12. desember 2010 #4 Skrevet 12. desember 2010 ÅÅhh, blir kjesken hver gang jeg ser det nicket ditt sørlandschips!!! Men over til saken. Jeg tror heller jeg hadde kjøpt noe god kaffe,te,sjokolade,nøtter og pakket inn i cellofan og gitt til de voksne så de kunne ha i pausen
sørlandschips Skrevet 12. desember 2010 #5 Skrevet 12. desember 2010 Hva er `kjesken`??Kan ikke finne det i ordboka.
Merethe ♂ ♀ ♂ ♀ Skrevet 12. desember 2010 Forfatter #6 Skrevet 12. desember 2010 Nei, da misforsto du Sørlandschips. jeg skal kjøpe inn på vegne av alle foreldrene. Vi spleiser på en liten gave til hver av de 9 faste ansatte i bhg. Ca 150 på hver har jeg funnet ut at det blir.
Bettybu Skrevet 12. desember 2010 #7 Skrevet 12. desember 2010 Jeg har gitt de ansatte en singelpakket rose, med god jul på! Iår ble det en pakke rose,"3 for 69 fra Coop!!"
*Redhot* Skrevet 12. desember 2010 #8 Skrevet 12. desember 2010 Er jo sikkert en variert gjeng hva smak og interesser angår, men det de har felles er jo at de jobber i barnehage, og dermed sikkert er mye ute sammen med barna. Så hva med å kjøpe dem hvert sitt par med gode ullsokker? Ulvangsokkene får du fra 99,- og oppover pr par. Sokker er jo noe alle har bruk for
♡ A & E ♡ Skrevet 12. desember 2010 #9 Skrevet 12. desember 2010 Det betyr at munnen renner og jeg får lyst på noe godt å spise
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå