Gå til innhold

Tusen tusen takk!!


Gullis :)

Anbefalte innlegg

Jeg vil bare takke dere som har svart på mine to siste innlegg om SA. Har ikke orket å svare så mye men jeg har lest hvert eneste svar sikkert fem ganger! Det har gjort det så utrolig mye lettere å takle dette!!! Det er vel ingen andre som kan tröste så bra som oss som har opplevd det samme! Vet ikke hvordan helgen hadde värt om jeg ikke kunne gå inn her innimellom å lese. Jeg tenker mye for jeg skjönner egentlig absolutt ingenting. Jeg har ikke blödd en dråpe etter siste törk i går. Ikke vondt ingenting. Jeg synes det er så rart at det lille blodet der var hele graviditeten! Jeg er fortsatt öm i puppene og positiv test. Jeg vet jo at Hcg henger igjen men jeg synes bare hele greiene er rar til å väre : "en forsinket mens" som han så fint kalte det. Kjenner jeg er irritert på han legen. Jeg var så sliten og lei meg igår og tenkte bare får det overstått, gi meg en pille eller hva som helst for å få det overstått. Men det var ikke noe å få overstått sa han, for det var ingenting å se , så alt hadde nok kommet ut i den lille blödningen. Men jeg vet at jeg ikke kan tenke meg til en forklaring på dette. Det er bare sånn det kan arte seg, kroppens mysterier, og da er det helt fantastisk å ha dere her inne som deler erfaringer, forstår og stötter! Betyr utrolig mye!! Jeg bare gleder meg til å fölge dere videre :) og på et eller annet tidspunkt fra en eller annen terminklubb:). Jeg vet at det går bra til slutt! Masse klemmer og varme tanker til dere med et lite frö imagen! Nyt det, ikke bekymre dere, kunne önske jeg hadde gjort det den lille tiden det varte

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...