Gå til innhold

Hva kan jeg kjøpe til venninna mi til jul?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ikke en veldig dyr gave, men rundt 200 kroner tenker jeg.

Jeg skriver noen ord om henne slik at det kanskje blit litt lettere å komme med tips.

Hun er 30 år, er forlovet og har et barn. Hun har ikke noen spesielle hobbyer, men den siste tiden har hun begynt å sy litt. (I den forbindese hadde jeg tenkt å kansje kjøpe en pen liten boks hun kunne oppbevare sysaker i, men finner liksom ikke noe som passer). De driver å bygger hus. Om vinteren går hun litt på ski, men etter barnet kom har det blitt lite av det.

Dette er en veldig god venninne, som har stått meg veldig nart i mange, mange år. Hun har alltid stilt opp når jeg har trengt henne, og det er ikke få ganger!

Vi legger ikke så mye penger i gaven, den er liksom et symbol på at vi bryr oss om hverandre og er glade i hverandre. Som regel peier vi å kjøpe ting som har en link til noe vi har gjort eller opplevd sammen, eller noe vi er glade i begge to.

Håper noen kommer med gode tips her.

Tusen takk for hjelpen.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvis hun drikker kaffe så er god kaffe fra kaffebar en fin gave, bor du i Trondheim eller Bergen kjøper du kaffe fra Dromedar.

Belgisk konfekt

Konsertbilletter til favorittbandet (1 til deg og 1 til din venninne)(litt dyrt, men en fin gave)

Gavekort på kino

God vin

Velværeprodukter som en god dusjolje, krem, osv

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...