2 små orkaner Skrevet 12. desember 2010 #1 Skrevet 12. desember 2010 Noen som vet hvor jeg kan få takk i det? Tenker på sådan litt større butikker som finnes over alt. Finner ikke på Jernia fx.
meg & to små vampyrer Skrevet 12. desember 2010 #2 Skrevet 12. desember 2010 Finner du ikke på jernia? Så rart, slike steder jeg har funnet. Hva med tilbords da? Eller kjøkkenbutikker av ulike slag. Kaffebutikker der de selger løsvektkaffe. Mange kafeer selger dette også.
Merethe ♂ ♀ ♂ ♀ Skrevet 12. desember 2010 #3 Skrevet 12. desember 2010 Jeg har kjøpt det flere ganger på Jernia! Prøv Glasmagasinet, Kaffebrenneriet etc. Vil tro de aller fleste kjøkkenbutikker har det. Kaffebutikker også
2 små orkaner Skrevet 12. desember 2010 Forfatter #4 Skrevet 12. desember 2010 Takk for svar. Skal prøve tilbords. Synes også det er rart jeg ikke har funnet den. Kanskje fordi alle nå skal ha slikke espressomaskiner med pods a la Nespresso.
Babyønske �� Skrevet 12. desember 2010 #5 Skrevet 12. desember 2010 Kitch'n og Traktøren skal også ha
Schnella Skrevet 12. desember 2010 #6 Skrevet 12. desember 2010 Kaffebrenneriet har nettbutikk hvor de også selger bialettikanner(både i aluminium og stål).
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå