Himmel og hav Skrevet 12. desember 2010 #2 Skrevet 12. desember 2010 Mine begynte i 13-14 års alderen.
Anonym bruker Skrevet 12. desember 2010 #3 Skrevet 12. desember 2010 Når de begynner å lukte... alt fra 10 til 14 år.
Anonym bruker Skrevet 12. desember 2010 #6 Skrevet 12. desember 2010 Hei, sønnen vår er 9 år, og vi måtte begynne med det i år.
Anonym bruker Skrevet 12. desember 2010 #7 Skrevet 12. desember 2010 Her i huset var gutten 11 år da han begynte med deodorant.
Anonym bruker Skrevet 12. desember 2010 #8 Skrevet 12. desember 2010 Nå har ikke jeg gutt men jente, men det er jo ikke så stor forskjell på barn når de er små (dvs under 10 år). Vi har måttet begynne med deo på jenta vår nå, og hun er så vidt 8 år!! Jeg synes egentlig det er forskrekkelig tidlig, men hun har hatt, særlig periodevis, meget sterk svettelukt siden hun var bare 6 år!!!!!!!!! Purreløkaktig liksom. Har vært hos lege og sjekket hormonnivåene hennes og hun er absolutt ikke for tidlig utviklet. lang og tynn som ei flis, ingen tegn til utvikling, bare denne ramme svettelukta. Hun må skures med sterilan såpe og få på deo etterpå. Er ok i perioder men stort sett lukter det stramt etter 2 dager (spes om vi spiser mat m mye løk i)så dusjer annenhver dag (hadde gjort det hver dag om det ikke var for at hun hater det som pesten). Men annenhver m deo funker bra nå... Noen som har vært borti så tidlig svettlukt, gutter eller jenter? Kan nevne at jeg selv har beskjeden kroppslukt men pappaen har fra naturens side sterkere lukt. (men er sef nøye m hygiene og deo). Jeg trodde det var pga at han var mann, men kanskje det bare er "kroppstypen" og at hun har arvet dette.. Kjipt, ikke lyst at hun skla bli den som lukter på skolen, så nå er vi veldig påpasselige.. Synes som sagt deo er tidlig, men trengs det så trengs det..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå