Gå til innhold

Kan vi kreve noe av hotellet her??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Mannen var på julebord i går, og leverte inn frakken sin i en betjent garderobe, betalte noen kroner for det og fikk en lapp med nummer på. Når han så kommer for å hente frakken sin, er frakken vekk... Han fikk komme bak og lete, men fant den ikke. Mest sannsynlig levert ut til noen andre. De fikk tlf.nr hans, men har tydeligvis ikke funnet den i natt... Kan vi da forvente at de erstatter frakken?

Eller er det det samme om garderoben er betjent eller ikke, at alt slikt er på eget ansvar?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er som regel ubetjent garderobe som er på eget ansvar.

Er det betjent og man i tillegg betaler for garderoben, mener jeg at utestedet bør erstatte jakken. Men om det er praksis på dette stedet vet jeg jo ikke. Håper det ordner seg. Mannen din bør ta kontakt med ledelsen på utestedet på mandagsmorgen.

Mannen min fikk forbyttet frakken sin på fest, vi oppdaget at det var feil frakk når vi kom hjem. "heldigvis" så lå det en kortmappe der, så vi fikk kontaktet eieren med en gang.

Skrevet

det er det jeg tenker også, at så lenge den var betjent og mannen betalte, så bør de være ansvarlig.. Har sagt til han at han må ringe de, og høre om de erstatter frakken. Er litt kjipt å miste frakken, siden det er en ting som er god å ha, men sjelden blir brukt, og vi derfor kanskje ikke gidder å bruke penger på det nå...

Skrevet

Jeg ville også kontaktet ledelsen på mandag. Han har jo betalt for en tjeneste han ikke fikk! Trodde poenget med betal-garderober var at du kan oppbevare yttertøyet trygt ( i tillegg til at stedet tjener noen kroner ekstra..)

Skrevet

I dag er det nok mest sansynlig bare resepsjonen å få tak i, men dere kan jo ringe uansett å høre om de vet hvilken praksis de har på slike saker.

Ta uansett kontakt med ledelsen på mandag morgen

Skrevet

Denne bør dere ikke gi dere på. Ville ikke spurt om de erstatter den en gang, jeg ville ha FORVENTET det!

Skrevet

Godt å høre at dere er enige med meg :) Frakken var jo dyr også, vi kjøpte den riktignok til halv pris, men det vet jo ikke de noe om :)

Takk for alle svar, da skal eg formidle det videre til mannen:)

Skrevet

dere kan ikke sjekke om det er en som henger igjen da, og er dere heldige så er det denne andre som har fått din manns frakk, men det er vel lite sansynlig at det er noe navn i den igjenhengende frakken...men kanskje han tar kontakt med hotellet en av dagene, for han er vel også interisert i å få sin egen tilbake.

men jeg hadde uansett krevd tilsvarende tilbake om ikke dette ordner seg...

Skrevet

Jo, hotellet sa at han kunne være igjen, og se om det ble hengende en igjen... Men mannen var trøtt, så han ga de tlf.nr sitt, og ba de ringe..: Så jeg er spent på om de ringer...

Skrevet

Tuuusen takk sologsommer!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...