Anonym bruker Skrevet 12. desember 2010 #1 Del Skrevet 12. desember 2010 Bestilte julekort fra FotoKnudsen, brukte lang tid på å lage eget design og sette vårt eget særpreg på det så godt som det lot seg gjøre. Skulle sende de fleste sammen med et julebrev, så bestilte bare et enkelt 10*20, slik som jeg gjorde fra ExtraFilm for et par år siden. Så kom "kortene" på fredag, og de er printet på vanlig fotopapir, tynne og slappe, med et stempel på baksiden, der jeg hadde tenkt å skrive en liten hilsen til de få som kun får dette kortet. Ble skikkelig skuffet, og blir nødt til å lime alle 30 kortene over på en stivere bakside, noe som gjør det hele enda mer kostbart.. Siste gang jeg bruker FotoKnudsen i alle fall! Flere som har samme erfaringen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 12. desember 2010 #2 Del Skrevet 12. desember 2010 Ikke samme erfaring. Jeg bruker Vistaprint, og de har mange, varierte og flotte kort. Man kan velge blank eller matt/strukturert overflate. Enkle kort med tekst på ene eller begge sidene. Doble kort. Store, små... You name it. Derimot mottok jeg et kort fra FotoKnudsen i posten i går, og det var rett og slett stusslig. Nydelig unge på motivet, men resten var lavmål. Har også mottatt fra Optimalprint, og de har bedre men ikke bra julekort. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 12. desember 2010 #3 Del Skrevet 12. desember 2010 Da har du jo samme erfaring med FotoKnudsen!.. Brukte, som jeg skrev, ExtraFilm for to år siden, og det var en helt annen kvalitet på fotopapiret, så det virket mer "ordentlig". Får prøve Vistaprint neste år! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 12. desember 2010 #4 Del Skrevet 12. desember 2010 Fornøyd med julekortan æ har bestillt iallefall Dimensjoner/vekt 10,2cm bred 15,2cm høy 3grKvalitet Våre flotte foto/julekort blir produsert på høyglanset ekte fotopapir som gir den beste kvalitet og holdbarhet. Produseres på ekte fotopapir Våre enkle julekort produseres på ekte fotopapir. På baksiden av julekortet printes det nødvendig produksjonsinfo. Altså burde du visst at dem kommer på fotopapir og blir dermed som et bilde,altså ikke papp Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 12. desember 2010 #5 Del Skrevet 12. desember 2010 Nei, ikke samme i og med at jeg aldri har bestilt der selv. Har ikke komponert noe jeg trodde var flott, og fått katta i sekken. Jeg har bare observert at andre har fått dårlige bilder. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 12. desember 2010 #6 Del Skrevet 12. desember 2010 Visste at de ikke kom som pappkort, men trodde ikke det ville være som et vanlig fotokopi.. Selvfølgelig min feil at jeg ikke satte meg inn i kvaliteten, men da har jeg i alle fall lært at jeg aldri skal bruke FotoKnudsen igjen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 12. desember 2010 #7 Del Skrevet 12. desember 2010 Jeg bruker aldri foto knutsen igjen. Bestilte sykt mange bilder der en gang. Når jeg fikk de tilbake var alle duse og vi måtte kaste dem. Klaga, men fikk beskjed om at det var macen sin skyld. Der bør jo ha noen slags produksjonskontroll da, sånn at de hadde sett at de sendte meg hundrevis av ubrukelige bilder. Dustegjeng hvertfall- Sendte de samme bildene til Elkjøp og fikk kjempefine bilder tilbake. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 12. desember 2010 #8 Del Skrevet 12. desember 2010 Vi har bestilt fra Fotoknudsen flere ganger, men vi viste at de var printet på vanlig fotopapir så er ikke skuffet. Bildene av ungene er fine og siden alle bare ser på de når de får de eller har de framme i julen så er det god nok kvalitet på det. Når vi sender 50 kort blir det dyrt nok med frakt i tillegg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 12. desember 2010 #9 Del Skrevet 12. desember 2010 Kortet var jo pent, trykken var god og sånn, men jeg ble bare litt skuffet over kvaliteten på fotopapiret.. Men sånn går det når man ikke tenker på at fotopapir er fotopapir.. Har kjøpt inn kartong, så det er vel bare å lime på! Er jo snart jul, så best å sende kortene/julebrevene så snart som mulig! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå