stearin Skrevet 12. desember 2010 #1 Skrevet 12. desember 2010 Jeg gikk og la meg for noen timer siden. Jeg lå vel omtrent 40 minutter i senga, snufset og tårene rant. Klarte ikke å tenke på annet enn jula.. Og hvordan de tre viktigste personene, unntatt datteren min, kom til å ha det.. Jeg prøvde å sette meg i deres situasjon og tenke meg hvordan de opplever julaften i år. Håper ikke jula er ødelagt for de.. Jenta mi begynte å vri seg fordi jeg snufset så mye, så her sitter jeg.. Måtte dra ut av soverommet og skrive ned mine tanker, og det har jeg gjort på papiret.. Må lage mappe hvor jeg samler disse.. Ja, har det ganske tungt med tanke på det jeg tenker på nå (gråter vanligvis ikke slik, kun av og til). De tre viktigste er mine søsken som alle er over 10 år yngre enn meg, dvs. yngste er 8 år siden jeg er snart 19.. Ville egentlig ingenting med dette innlegget, føltes bare litt godt å ha delt det med dere. Ingen å ringe klokken 3 om natta som ikke er på fest. Og jeg tror ikke det ville hjulpet noe å snakke eller fortelle dette til en som er rimelig full og sannsynligvis har det kjempeartig..
stearin Skrevet 12. desember 2010 Forfatter #2 Skrevet 12. desember 2010 Dette er nok min første søvnløse natt etter at det (grusomme) skjedde for snart 3 år siden. Etter den første tiden selvfølgelig.. Og om man ser bort i fra alle nettene på sykehuset der jeg var bekymret for min datter.. Men ellers har jeg utrolig nok sovet veldig godt..
Gjest Skrevet 12. desember 2010 #3 Skrevet 12. desember 2010 Ikke bli deprimert. Nå vet jeg ikke hva som skjer med søsknene dine, men har du mulighet til å være sammen med dem en dag i jula eller flere?
Huldretussa ' en av hver sort' Skrevet 12. desember 2010 #4 Skrevet 12. desember 2010 Huff da, håper det går bedre nå. Alle problem blir så mye større på natten når man kan ligge å fundere på ting. Nå vet jo ikke jeg så mye om situasjonen din, eller dine sønken heller... Men håper dine bekymringer er basert mest på at du savner dem, og ikke at det er en reell fare for at de får en kjip jul. Uansett synes jeg du kan invitere dem hjem til deg når det måtte passe, gjøre noe hyggelig sammen, bake julekaker eller ha litt juleverksted
stearin Skrevet 12. desember 2010 Forfatter #5 Skrevet 12. desember 2010 Prøver å holde meg borte fra depresjon, noe jeg egentlig har klart passe bra siden de ble tatt bort fra hjemmet. Barnevernet som hentet oss alle for snart 3 år siden. Foreldrene skilte seg og jeg flyttet til mamma. Det er en fare for at jula blir ødelagt for mine søsken fordi de ikke får møte meg, mamma og min datter. Vet at de savner meg, og jeg savner de så mye at jeg ikke vet hvor jeg skal gjøre av meg. Etter samværet nå i desember har jeg sett mine søsken nøyaktig 27 timer i løpet av et helt år! 27 timer i 2010 og 36 timer i 2009..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå