Gå til innhold

Julegavetips til tretten år gammel gutt?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det noen som har et genialt julegavetips til en tretten år gammel gutt? Jeg klarer å finne kjekke og "fornuftige" gaver til alle andre utenom han, slik er det hvert år. Alt han ønsker seg er dataspill/playstationspill, men gutten bruker nok litt for mye tid på slike ting. Han har vel egentlig ikke så mange andre interesser heller. Har prøvd å gi han bok, og det var ikke noen suksess. Klær tror jeg ikke jeg skal prøve meg på.. Jeg har liksom lyst til å gi han noe han kommer til å sette pris på, men det er jammen ikke lett. Noen som har tips? I prisklassen 200-300(eventuelt 400..)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gavekort på platekompaniet, spillbutikker, gavekort til frisør, sentergavekort eller rett og slett penger. Det setter de pris på.

Skrevet

Til den datagærne 15 åringen i familien har jeg har kjøpt cd-mappe. Slik som kan romme ca 100 cd/dvder. Praktisk/nyttig og lager orden på rotete tenåringsrom. I tillegg ble det Simpsonsokker fra Cubus, da den ikke kostet all verden.

Penger synes jeg blir for lettvint da de går rett til mer dataspill..

Det er et tantebarn og jeg velger å ikke legge meg høylytt borti det at han spiller War Of Worldcraft (el no sånt) 10 timer om dagen/natten. Viser min mening i det stille ved å kjøpe litt "nyttig" ihvertfall;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...