Gå til innhold

Hva er egentlig forskjellen på en "normal" mus og en "bollemus"?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg vet ærlig talt hvordan verken det ene eller det andre ser ut, og trodde egentlig at vi var like alle mann nedentil..

Skrevet

Det mangler visst et "ikke" der et sted.

HI

Skrevet

"bollemus" er bare at man har litt mer fyll (les fett) på skamberget og på de ytre kjønnsleppene. Har selv en såkalt bollemus. Det er jo ikke snakk om en mus som ser ut som en bolle du får kjøpt på egons bakeri da :)

Skrevet

Skambrnrt mitt stikker ganske mye ut.. Når jeg har trangt skjørt på meg ser man "kulen" liksom.. Trodde dette var bollemus? Jeg er tynn--

Skrevet

Skambenet mitt stikker en del fram. Når jeg har trangt skjørt på meg, ser man "kulen"... Den fyller hånda på en måte. Trodde dette var bollemus?

Skrevet

oi, utrolig hvilke temaer man kan blogge om gitt!

Skrevet

Ja, og huff, så skummelt, tenk om den bare popper ut mens du sover.. Stakkars de som har bollemus, lizzom.. Bimboblogger deluxe! :)

Skrevet

Latterlig blogg, men bildet var jo illustrerende. Jeg ante ikke hva en bollemus var...

Skrevet

Jeg har nok bollemus, litt ekstra polstring foran. Etter å ha sett bildet på den bloggen vet jeg at jeg aldri skal barbere bort alt hår. Nasty!

Skrevet

Bollemus handler i følge guttene om de indre og ytre skamleppene. Dersom disse er oppsvulmet/ fyldige snakker man om bollemus. Mange har ganske tynne, flagrete slike, og da har man ikke bollemus. Hos de fleste kvinner svulmer disse områdene litt opp når man blir opphisset uansett...

Skrevet

neste gang du står i bikinitruse som er våt, dra den ut og du får en stor luftboble: DET er bollemus! hehe

Skrevet

Vet du hvordan man vet at man har bollemus??

Når den synes gjennom bunaden=)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...